عزیزم اصلا نگران نباش تو هیچ کار اشتباهی نکردی مگه تو ازین خونه زندگی سهم نداری؟مگه پول شوهرت پول تو ...
اون دزدی کرده اگکارش درست بود چرا باید یواشکب میکرد اصن چرا باید میترسید وقتی میترسه یعنی قبول داره کار اشتباهی کرده شما ت هم تاپینگا نطرهای اشتبا میدی انگار
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
اون الان عصبیه ، هر چی گفت زبون درازی نکن ، بزار هر چی میگه بگه، تو آروم باهاش حرف بزن
برای سلامتی خواهرم اگر ممکن لطفا یک صلوات بفرستید.😔💔 این روزها که حالت خوب نیست، دلم برای لبخند شیرینت تنگ شده. میدونم که مریض بودن سخته، اما یادت باشه ما همیشه کنارت هستیم و تو تنها نیستی. تو قویترین دختر دنیا هستی، و مطمئنم خیلی زود حالت خوب میشه.دوقلوی تو هم مثل من نگران و دلواپسه. به قول بابا انگار وقتی تو حالت خوب نباشه، دنیا برای اون هم غمگین میشه و درد تورو میکشه. اما منتظریم که خیلی زود قوی و شاد برگردی و دوباره با هم بخندیم و خوش بگذرونیم.ما خیلی دوستت داریم و همیشه کنارت هستیم. قوی باش، عزیزترینم.
دیگه اصلا بهت پول نمی ده چرا اعتمادشو از دست دادی ماهم پول تو حساب منه کارت با خودمه ولی داریم برا یه چیزی پول جمع می کنیم شوهرم دوست نداره ازش دراریم منم باهاش موافقم میگه وقتی داشتیم هر چی دوست داشتی بخر من به اون حرف می زنم اگه ولخرجی کنه ولی واقعا می دونم دوستم داره دوست داره همه چی بخرم ولی حقوقش کمه چکار کنه بیچاره
●۱۰♡فروردین♡ تولدمه😍خانومی گل زندگی جدیدی شروع کردم لطفا از گذشتم دیگه نپرس♥️🙏 ..................به زودی🤩😍تیکر بارداری میزنم 🤰انشالله🤲🧿💟 دعاکنید 😔 انتظار فرزند سخته😔😓😢 اگه خواستی ته دلت برام یه صلوات بفرست💙♥♥♥♥ به لطف خدا و دعای شما دوستان در من دو قلب میتپه🥰🥺♥