2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خلاصش میشه اینکه.... زنه گفت شوهرم میخواد منو بکشه...  امشب به قصد کشت منو گرفت زد.... خدایی ه ...

واااایییی😂😂

  در تاریکترین روزهای زندگی ات این را بدان که خدا در جواب صبرهایت ، درهایی را برایت می گشاید که هیچکس قادر به بستنش نیست . معجزات وقتی اتفاق می افتن ، که تو برای آرزوهات ، بیشتر از ترس هات ، انرژی بفرستی . زندگیتون پر از اتفاقای خوبِ یهویی❤  لطفا برای نی نی دارشدنم یه صلوات مهمونم کنید ۶ساله منتظرم ❤ممنونم ... تیکر بارداری نیست امیدوارم تا قبل از تموم شدن تیکر باردار بشم 

نمیدونم چرا خندم گرف😂😂

  ولی یسوال   الان من اگه تاپیک بزنم بدبخت شدم  چرا پربازدید نمیشه😢😂 شانسیه انگار😒

تیکر رسیدن منو عشقم بهمه☺بعد کلی دوندگی و سختی  دوباره ی سختی و مانعِ دیگه سرراهمون سبزشد...دعاکنید پایان این سختیاخوشی باشه و تاآخرعمر برای هم بمونیم 😘😘❤❤

جدای ازهمه حرفها واینکه جای استارتر وتو شرایط زندگیش نیستیم و...

 اینکه پول برداشتن بدون رضایت شوهر تو کت خیلیهامون نمیره...

اخه برام جالبه

اینکه بانک ماشا...هزارماشا... پول از درودیواربراشون میریزه

غیر ازحقوق مزایا وپاداش وعیدز هاومناسبتها ووام های چند ده وچندصدمیلیونی هرساله

شوهرت چرا انقد حسابگرهههههههه؟؟؟؟؟؟

خسیس ک میگی نیس.

بطور مثال بخاطر ولخرجیهات بهت اعتمادنداره یاچی؟؟

خودش خرج میکنه برات،به تونمیده... 

(مثلا دو تامسافرت خارج ازکشور کم نیست!!!!!)

مشکل روازاساس بایدحل کرد.‌.

چرا اینطوره رابطتون؟؟؟؟بگوتاراهکارشو بدیم اخه...

خلاصش میشه اینکه.... زنه گفت شوهرم میخواد منو بکشه...  امشب به قصد کشت منو گرفت زد.... خدایی ه ...

چه زن بی عقل و پول پرستی😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬

👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀

بچه ها خواهرمن وقتی شوهرش پول خرجی بهش میده اصلا ازاون پول خرجیه براخودش خرج نمیکنه  تازه زیادم نمیده بش مثلا ۱تومن میده شوهرش میگه این برا خرجی این ماه  بعد آجی من ی قرون ک خرج میکنه براخودش  مثلا کرم میخره میره مینویسه رو کاغذ میگه بعدا پول اومددستم بزارمش براخرجی   انقد حساسه  میگه نه ایمو داده براخرجی گناهه من ازش جمع کنم براخودم       اعاصبمو خراب کرده  شوهرشم آدم آشعالیه ها  نه ک خوبی باشه    ولی تازگیا میگه پشیمونم  کاش اینکارو نمیکردم  چون شوهرش بهش گقته طلاق بگیر مهریتو نمیدم  اجیج انقد پشیمونه میگه کاش اونجوری نمیکردم    هرچی بش گفتم گوش نداد ک😒😒😒


تیکر رسیدن منو عشقم بهمه☺بعد کلی دوندگی و سختی  دوباره ی سختی و مانعِ دیگه سرراهمون سبزشد...دعاکنید پایان این سختیاخوشی باشه و تاآخرعمر برای هم بمونیم 😘😘❤❤
تف تو قانون این مملکت کنن واقعا نمیدونم چرا اینقدر در حق زن بی انصافا ادم با 150 وقت تا اخر ماه میتو ...

فکر نکنم این مبلغ پولی ک میگن جدای از خرج خورد و خوراک هست 

البته من ک نشنیدم جایی ۱۵۰نفقه تعیین کنن 

مرد اگر مرد باشه خودش بی منت برای زنش خرج میکنه خوراک 

لباس و لوازم ارایش و ... هروقتم زنش پول بخواد میده 

نیازی نیست برن دادگاه تا بخواد براشون تعیین کنه .

مگه اینکه طرف مشکل داشته باشه ک اونم ارزش زندگی کردن نداره بعد دادگاه رفتن


و خدا هست ....
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز