2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست
برا منم پیش اومده مظلوم شدم بیشتر عصبی شده چرا



این جور مردا از زنایه مظلوم بدشون میاد . شوهره من وقتی با من دعواش میشه میگه مظلوم بازی درنیار یا ساکت نباش جوابمو بده جواب ندم بدش میاد. تو رفتاراشم میبینم میگه زنه فلانیو دیدی چه زرنگه شیره .😕 دیروز یه حرف زد بیرون بودیم تو خیابون با خنده گفت انقد ناراحت شدم اومد معذرت خواهی کنه گفتم خدا شاهده وسطه کوچه خیابون قل میخورم زمین کرونایی میشم از دستم راحت شیا از خنده داشت عش میکرد حالا منم عصبی بودم اونجوری گفتم😐

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه عزیزم الان نفقه بچه ماهانه ۱۵۰ تعیین میشه...

یه خانومی دیشب تاپیک زده بود ک خاستگارش بچه داره و ماهانه باید ۵۰۰ بده بچش که با مادرش زندگی میکنه!!!

۱۵۰ الان پوله بنظرتون؟

بماند ک ۵۰۰ هم پولی نیست

و خدا هست ....
من با این خانم کاری ندارم که بازم از نظر من دزدی محسوب میشه ...اما اینکه از جیب همسر یواشکی پول بردا ...

برای چی باید بزرگترا بیان تکلیف روشن کنن وقتی دوتایی ب تفاهم نرسن بهتره قانون تکلیف روشن کنه

البته دزدی هم محسوب نمیشه نه قانونی نه شرعی!! 

شما اگه بی اجازه از مال پدرت برداری دزدی نیست اینکه شوهره

و خدا هست ....
برا منم پیش اومده مظلوم شدم بیشتر عصبی شده چرا

البته بگم شوهر من اینجوریه اول ازدواجم نمیدونستم اینجوری عصبی میشه مادر شوهر و مادرم میگفتن که زن باید از خود گذشتگی کنه خودشم مدام اوايل ازدواج میگفت منم تا بحثی پیش میومد که بیش ترش هم بهانه بود مثلا میگفت ظهر ماهی بپز بعد ظهرش میگفت چرا ماهی پختی. منم میخواستم دعوا نشه میگفتم بلخشید تکرار نمیشه دیوونه بودم بعد ها فهمیدم نه حتی اگ مقصرم هستم نباید بپذیرم چون از بچگی عادتم بوده اشتباه که میکردم پیش قدم میشدم قبل از اینکه موذد بازخواست قرارگیرم اشتباهم میگفتم و معذرت میخواستم. اما دیدم در برابر همسرم جواب نمیده برعکس باید عمل کنم😔

عزیزم کار خوبی کردی

اینام ک میگم کار بدی کردی توجه نکن

والا پول نمیده انتظار چلو کبابم داره

خب تن بچه ک نمیشه لباس بد پوشوند یا ضروریات ضروریات😄

خیلی پیش امده اینجا طلب دعا کردم و خیلی خیلی معجزه وار برام به رحمت خدا انجام شده.بازم التماس دعا گویتان هستم برام دعا کنید مادر و همسر صبوری باشم مادر وهمسر مهربونی باشم بتونم فرزندمو ب شایستگی تربیت کنم .مسائل رو به نحو احسنت یادش بدم.جوری باشم ک خدا بیامرزی برام باشه.این فقط ب همت خودم و دعای شما مقدوره اینکه دعا خیر بدرقه راحت باشه تو تقدیر و سرنوشتت بی مهابا تاثیر گذاره.🙇🙇🙇
یه خانومی دیشب تاپیک زده بود ک خاستگارش بچه داره و ماهانه باید ۵۰۰ بده بچش که با مادرش زندگی میکنه!! ...

تف تو قانون این مملکت کنن واقعا نمیدونم چرا اینقدر در حق زن بی انصافا ادم با 150 وقت تا اخر ماه میتونه نون بخره و هوا بخوره تازه هیچکاری هم نکنه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز