این جور مردا از زنایه مظلوم بدشون میاد . شوهره من وقتی با من دعواش میشه میگه مظلوم بازی درنیار یا ساکت نباش جوابمو بده جواب ندم بدش میاد. تو رفتاراشم میبینم میگه زنه فلانیو دیدی چه زرنگه شیره .😕 دیروز یه حرف زد بیرون بودیم تو خیابون با خنده گفت انقد ناراحت شدم اومد معذرت خواهی کنه گفتم خدا شاهده وسطه کوچه خیابون قل میخورم زمین کرونایی میشم از دستم راحت شیا از خنده داشت عش میکرد حالا منم عصبی بودم اونجوری گفتم😐
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
البته بگم شوهر من اینجوریه اول ازدواجم نمیدونستم اینجوری عصبی میشه مادر شوهر و مادرم میگفتن که زن باید از خود گذشتگی کنه خودشم مدام اوايل ازدواج میگفت منم تا بحثی پیش میومد که بیش ترش هم بهانه بود مثلا میگفت ظهر ماهی بپز بعد ظهرش میگفت چرا ماهی پختی. منم میخواستم دعوا نشه میگفتم بلخشید تکرار نمیشه دیوونه بودم بعد ها فهمیدم نه حتی اگ مقصرم هستم نباید بپذیرم چون از بچگی عادتم بوده اشتباه که میکردم پیش قدم میشدم قبل از اینکه موذد بازخواست قرارگیرم اشتباهم میگفتم و معذرت میخواستم. اما دیدم در برابر همسرم جواب نمیده برعکس باید عمل کنم😔
خب تن بچه ک نمیشه لباس بد پوشوند یا ضروریات ضروریات😄
خیلی پیش امده اینجا طلب دعا کردم و خیلی خیلی معجزه وار برام به رحمت خدا انجام شده.بازم التماس دعا گویتان هستم برام دعا کنید مادر و همسر صبوری باشم مادر وهمسر مهربونی باشم بتونم فرزندمو ب شایستگی تربیت کنم .مسائل رو به نحو احسنت یادش بدم.جوری باشم ک خدا بیامرزی برام باشه.این فقط ب همت خودم و دعای شما مقدوره اینکه دعا خیر بدرقه راحت باشه تو تقدیر و سرنوشتت بی مهابا تاثیر گذاره.🙇🙇🙇