2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست
ماهی یکی دو تومن

خوب عزیزم این همه رو هر کی باشه ناراحت میشه.

والا ما هم یه مقدار پول گذاشتیم تو بانک سود میگیریم.خودم خرج نمیکنم هیچ شوهرمم حق نداره دست بزنه.حالا پول مال اونه هاا

    Kiziim

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله قانون راه گذاشته هرچند نفقه ای که اونام تعیین میکنن همون بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ تومنه‌...ایشونم دو تومن ...

چقدر نرخای نفقه شما پایین دوست عزیز 

الان طرف نامزد هست براش ۴۰۰ ،۵۰۰ نفقه تعیین میکنن!!

البته بستگی به درامد شوهر و شان خانم هم داره ک قبلا تو چه خانواده ای زندگی میکرده!! 


و خدا هست ....
درسته...چطوری حس عذاب وجدان رو فعال کنیم روش

بستگی به موقعیت داره😅 شوهر من کلا ادم با توجهی نیست برعکس من تو رفتار و کذدار خیلی ریز میشم و همیشه یچیز تو چنته دارم🙄

برات دعا میکنم اسی انشالله که به خیر گذشته باشه عزیزم

با یه صلوات آمین بگو خواهرگلم.خدایا هرکی چشمش به این امضا افتاد همون لحظه دلشو شاد کن.اگه دختره یه بخت خوب نصیبش کن.اگه منتظره دامنشو سبز کن.اگه غصه داره خدایا به بزرگیت قسمت میدم ارامشی از جنس خودت نصیبش کن.اگه مستاجره صاحب خونش کن.اگه با شوهرش مشکل داره دلشونو به هم رضا کن.خدایا خیلی از دوستام ناراحتی هایی دارن که نمیتونن بیان کنن اونا فقط تورو دارن جوری به خودت نزدیکشون کن که ناراحتیشونو فراموش کنن.اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم.

اسی اومدی بگو حالت چطوره

 طنازی و لوندی برای شوهرم بلد نیستم....هرگز با سیاست حرفمو ب کرسی ننشوندم..... روک تو چشاش نگاه کردمو گفتم ....‌  ۸۰درصد حرفامم با دعوا پیش بردم چون یک زن بی سیاستم.... اما خط قرمزهایی دارم همیشه از رابطه بعنوان اهرم فشار خواسته هام استفاده نکردم چون حس کردم خودم بی ارزش میشم..... دوست دارم مادر بشم اما همش میگم اخه نمیشه ...اخه سخته.... اگر داستان زندگیمو خونده باشید میدونید سختیام برای چیه....میگم مادر نشم اما اگر خدا روزی خواست و شدم اون طوری برنامه بچینه که بچم مثل خودم تو سختی بزرگ نشه.... دوست ندارم بخاطر لذت بردن خودم و مادر شدنم فرشته ای رو اسیر کنم.... اونقدر به خدا و وجودش ایمان دارم که مطمئنم چند وقت دیگه پیام بدم و بگم خانمها 😍برای بیماری چشمهام یک درمان قطعی انجام شد و دیگه لازم نیست منتظر نابینا شدنم بشم.🤩🤩...بعد پیام بدم وای خدارو شکر ما یک خونه ی بزرگ با باغچه ای بزرگ خریدیم..😜..بعدم بگم مادر شدم.... ماشین خریدیم.......ووووووووو..... قول میدم همیشه توی لحظات خوشم بدون ترس از چشم زخم  خوشیمو باهاتون درمیون بزارم...💖. عوضش شما هم برای آرزوهام خوشبختیم صلوات بفرستید..... که ایمان دارم خدا توی قلب تک تکتون هست و همتون دلهاتون پاکه  💞😘😘🥰
یه خانومی دیشب تاپیک زده بود ک خاستگارش بچه داره و ماهانه باید ۵۰۰ بده بچش که با مادرش زندگی میکنه!! ...

دوست منم جدا شده و نفری ۱۵۰ به بچه هاش میرسه.

آدمی که شمارو نصیحت میکنه در واقع داره با خودش تو گذشته صحبت میکنه🎭
برای چی باید بزرگترا بیان تکلیف روشن کنن وقتی دوتایی ب تفاهم نرسن بهتره قانون تکلیف روشن کنه البته ...

نظر من اینه...شما میتونی انجام بدی

آدمی که شمارو نصیحت میکنه در واقع داره با خودش تو گذشته صحبت میکنه🎭
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز