2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست
اسی توی یه تاپیکت گفتی شوهرت ماهی 300 بهت ماهیانه میداده ولی اینجا میگی چیزی نمیداده!! بعد میگی شوه ...

نگران نباش دروغ نمیگم الان شرایط زندگیمون عوض شده

اون سیصد تو بن کارته به بهونه های مختلف خرج میکنه مثلا میریم دکتر میگه کارت ندارم تو کارت بده

بعد هم اینکه الان چهار ماهه به کار دیگه شروع کرده وضعش خوب شده

دقیقا خودم از همین غصم گرفته 😭


عزیزم خدا کمکت کنه. خرجاتو لیستشو دربیار و از همسرت بخواه یکم بیشتر بهت کمک هزینه بده‌. بگو خودمم عذاب وجدان داشتم برداشتنی ولی چاره نداشتم‌ ماهی. اگه ممکنه خودت ماهی یه تومن بهم بده که منم با آرامش و بدون عذاب وجدان خرج کنم

مظلوم باش و موقع حرف زدن اصلا تند نشو انشالله خدا کمکت کنه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نگران نباش دروغ نمیگم الان شرایط زندگیمون عوض شده اون سیصد تو بن کارته به بهونه های مختلف خرج میکنه ...


چی شد استارتر همسرت اومد؟

 لاغری با تاپیک بامداد خمار💪  📌گروه نارنجی📌   وزن شروع: 80.   🎯هدف اول ۷۸  👈👈هدف دوم ۷۵ 😍🤲  👈 هدف سوم ۷۲ 👈👈هدف چهارم ۶8 😍😍     

دارم فک میکنم اگ مث این فیلما تهش رمانتیک شه خیلی خوب میشه

ولی خب  

مهربانی‌هایت روزی به تو باز خواهند گشت...🤍🕊تولیدی انواع لباس زنانه ماصوعاmasoua_brand@با عشق برای بانوان سرزمینم تولید می‌شود💜

عزیزم کجا زندگی میکنید؟ خیلی سطحی برات مثال میزنم  یه شیشه نوتلا شده ۷۰هزار تومن یه تیکه بلو ...

خوب بهتر بود هماهنگ کنی ومخارج وخواستت بگی تامین کنه اینطوری دیگ پیشش اعتباری نداری. من همسرم تو یکارت یوقتا پول زیاد واریزمیکنه پریشب کارتشو دادم گفتم خواستم بریز توکارت خودم اینطوری راحتترم نوتلا ولباس هرجی قبلش میگم میخوام بخر.تو کارتی ک پول بیادزیادیوقت میبینی خرحش کردی قطعا اون پول برای کاردیگ نه مخارج خونه

  اگر بخواهی به هرچیزی که به تو گفتهمی‌ شود، واکنشی عاطفی نشان بدهیبه «رنج بردن» ادامه خواهی داد.  اگراجازه دهی کلماتِ دیگران تو را کنترلکند، هرچیز دیگری هم تو را زیر سلطهخواهد گرفت! نفس بکش و بگذار بگذرد ...!!
بهش اینجوری بگو . تو بمن خرجی نمیدی انتظار داری مثل زنهای هرزه برم پشت سرت خیانت کنم تا خرجمو در بیا ...

چ خبرتونههههههه😳😳😳😲😲

خرجی ندی خیانت میکنم؟؟!!!!

اخه چرا قیمه هارو میریزین تو ماستااااااا

مادربزرگم میگف:هرموقع از خدا ناامید شدی حتما شیطون بغلت کرده!وقتی سایه شیطون نزدیک دیدی فوری بایست.سر سجاده بایستی و قامت ببندی قد شیطنتش بهت نمیرسه.فقد دست روی گوش هاش میزاره تا صدای لبیک گفتن به درگاه حق نشنوه.سجده که طولانی شد بدنش از تقلای بلندکردنت درد میگیره.ذکرتو بلند بگو بزا اون جیغ بکشه که نشنوه.کر و کور و فلجش کن حتی اگه تن خودت رو به ناتوانی بود.. ❤love it or leave it...❤.یا بهش عشق بورز یا ترکش کن❤
اسی منم شوهرم کارمنده بانکه این کارو هیچوقت نکردم ولی تا پول ب حسابم میریخت چک میکرد کجاها کارت کشید ...

شوهر بانکی هم سخته ها  

مهربانی‌هایت روزی به تو باز خواهند گشت...🤍🕊تولیدی انواع لباس زنانه ماصوعاmasoua_brand@با عشق برای بانوان سرزمینم تولید می‌شود💜

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز