2777
2789
عنوان

کرونا

| مشاهده متن کامل بحث + 998 بازدید | 68 پست

من از اول شهریور استفاده میکنم و تو کیفم گذاشتم و بیرون که میریم مرتب به دستای دخترام میزنم چون زیاد سرما میخورن

🤰🏻من ريخته ام در رگ تو شیره ی جان❤هی چرخ بزن در من و دل را بتکان❤این هم نفسی، چه حس و حالی دارد❤ در پیکر من دو قلب دارد ضربان💞

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به غیر اون دونفر  بازم  جدید خبر دادن مبتلایانو؟

      عشـــــــق                                                       یعنی جز خدارو بیخیال!!!                                                🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸                                         (تنها کسی که اگه با یه شاخه گل به خونه بره ، مؤاخذه می شه، كودك گل فروش سر چهار راهه  )     
آخ حرصم میگیره از شوهرم اصلا جدی نمیگیره  میگه برو بابا تو ترسویی  کورنا کجا بوده میگه ا ...

منم هر چی میگم با هر کسی دست و روبوسی نکن

محل نمیده

از اونایی که بدن نترس،چون میدونی چقد بدن،از اونایی که فکر میکنی خوبن بترس چون نمیدونی چقد بدن....!!!!!
همين چند روز پيش آمار كشتهاي بالاي هزار نفر چينو دادن . كجا آنفولانزا خطرناكتره😶

عزیزم با دقت بخون لطفا. من گفتم خطرناک؟ گفتم مرگ و میر

خدایا من بخشیدم، از ته دلم.... توام ببخش، کمک شون کن لطفاً...  
نه عزیزم گولمون زدن 

کی گول زده😂😂

عزیزم ما توی سیستم بهداشتی هستیم

اصلا اونقدرا که میگن خطرناک نیست

تنها مشکلش اینه که خیلی زیاد مسریه

از لحاظ اماری هر یه نفر 4 نفر رو آلوده میکنه 

وگرنه ممکنه بگیری و فکر کنی سرماخوردگیه و اصلا متوجه نشی کرونا بوده

کاش اینقدر خود تحقیر نباشیم❤️🇮🇷💪. توی بحث ها هرجا دیدی جوابتو ندادم بدون به یاد مَثَل «نرود میخ آهنین در سنگ» افتادم و دیگه خودمو خودتو اذیت نمیکنم.  🫒🇵🇸🕊️ فکر کن بزرگ‌ترین اختلاس تاریخ رو انجام بدی، بحرین آرارات و دشت نا امید رو واگذار کنی، پزشک رو از بنگلادش و پاکستان وارد کنی، نصف مردمت آب و برق نداشته باشن، کشاورزی و صنعتت ول باشه، نصف مردمت بیسواد باشن، نصف مردمت سوتغذیه داشته باشن، کل مردمت جرئت حرف زدن نداشته باشن، بعد نوابغي بعد ۴۶ سال پیداشون بشه و بگن مردم از شکم سیری انقلاب کردن🤦🏻‍♀️😂😂😂

به غیر اون دونفر  بازم  جدید خبر دادن مبتلایانو؟

دونفرتوبابل 

یدکترتواراک 

اون بنفرم ارفرمانیه بردن شهدای یافت اباد

البته تادلت بخوادهست کمکم داره رومیشه 

وخدایی که بشدت کافیست
آخ حرصم میگیره از شوهرم اصلا جدی نمیگیره  میگه برو بابا تو ترسویی  کورنا کجا بوده میگه ا ...

دقیقا😣😣😣دیروز شوهرم از بیرون اومده میگم دستاتو بشور با کلی اصرار رفت بشوره دیدم فقط گرفت زیر آب واومد😑😑😑این آخرش منم به کشتن میده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دنیای سوفی

nothingsad | 0 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز