2777
2789
عنوان

عشق و حال🤨🤭

288 بازدید | 46 پست

خانوما هرچی میخواست بگین ...

آهنگ مورد علاقه.

الان چی دلتون میخواد...

آرزوتون چیه....

چیکار میکنین...

عکس میفرستین بفرستین بخندیم...

دورهمی 😝

رفیق جونام باید از لحظه های باهم بودنمون فیلم بسازن تا همه بدونن رفاقت واقعی یعنی چی!😍                     عاشقتونم 😝💃🌈

من آهنگ جنتلمن میاد تو ذهنم ولی نمی‌دونم چرا😆

رفیق جونام باید از لحظه های باهم بودنمون فیلم بسازن تا همه بدونن رفاقت واقعی یعنی چی!😍                     عاشقتونم 😝💃🌈

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ابی جان میگه یه شب مستی باز سر رامهههه.... 🤩🍾🍾🍾

بوسیدمش در کافه های خسته ی در راه                    بوسیدمش از غم جلوی درب دانشگاه                                    بوسیدمش در رودسر , بر ماسه های داغ                              بوسیدمش در شهر بعد از خوردن شلاق

این

بعضی شبا عجیب دلتنگت میشم نمیدونم واقعا نمیدونم به هر دری زدم که قسمتم بشی اما نمیشه من از خدا فقط یه چیز میخوام اونم لحظه ای که خودمو توی لباس عروس دیدم حداقل با اونی که دوسش دارم باشم میدونی از اون دردناک تر چیه؟؟؟تو حتی نمیدونی من حاضرم برات تک تک استخون هامم بدم یادت باشه هیچکس اندازه من نمیتونه دوستت داشته باشه این چند بیت شعر تقدیم به خودت عزیزترینمA❤️میخوام بدونی که دلم داره برات پر میزنه🕊مثل یه داروغه شبا به هر دری سر میزنه 🥺وقتی میای با اون چشات دنیامو پر نور می کنی💫غصه ی تنها موندن و از دل من دور می کنی 🥹عمری اگه نگات کنم از دیدنت سیر نمیشم😍بدون که عشق تو زده خیمه به صحرای دلم 🫀اگر که باور نداری گوش کن به حرفای دلم...

دارم پاپ کورن میخورم و تو تاپیکا میچرخم😶🤣

اینجاااا همه شاخ شهرن ساچه واو😒🙆همهههه علامه دهرن ساچه واااااو😑🤦دلوووو خوشگلهههه دلووووو خوشگلههههه تو دست من تک دله😐😐 خداوکیلی صدتومن میدم تک خشتم بده تو دستم😑😂زده ب سرم نمیدونم چی دارم مینویسم کله سحری😬از همین تریبون اعلام میکنم ک ساعت ۴صبح اینو نوشتم😑هااان یچی دیگم یادم اومد..من دقییقا ۳سال خواننده خاموش بودم🙆

الان دوس داشتم نی نیمو شیر میدادم😍😬

خداجووونم سپاسگذارم بابت هدیه قشنگت که بعد از ۲ سال و نیم انتظار  تو دلم گذاشتی و تیکرمو واقعی کردی در تاریخ ۱۱ تیر ماه ۹۹ 🙏❤عشقای مامان بابا ما عاشقتونیم انشالله سلامت بیاین بغلمون😍امشب تولد امام رضاس خدایا به حق امام رضا دامن همه منتظرا سبز بشه به زودی❤🙏الهی امین🙏❤
بستنی میخوام🤭

وایی منم .. تو این سرما میچسبه

رفیق جونام باید از لحظه های باهم بودنمون فیلم بسازن تا همه بدونن رفاقت واقعی یعنی چی!😍                     عاشقتونم 😝💃🌈
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز