2777
2789
عنوان

عشق و حال🤨🤭

| مشاهده متن کامل بحث + 288 بازدید | 46 پست
امضات 😝😝😍

خدا منو ازتون نگیره انقدر خوبم عاخه😁😎

اینجاااا همه شاخ شهرن ساچه واو😒🙆همهههه علامه دهرن ساچه واااااو😑🤦دلوووو خوشگلهههه دلووووو خوشگلههههه تو دست من تک دله😐😐 خداوکیلی صدتومن میدم تک خشتم بده تو دستم😑😂زده ب سرم نمیدونم چی دارم مینویسم کله سحری😬از همین تریبون اعلام میکنم ک ساعت ۴صبح اینو نوشتم😑هااان یچی دیگم یادم اومد..من دقییقا ۳سال خواننده خاموش بودم🙆

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خدا منو ازتون نگیره انقدر خوبم عاخه😁😎

🤭⁦♥️⁩

رفیق جونام باید از لحظه های باهم بودنمون فیلم بسازن تا همه بدونن رفاقت واقعی یعنی چی!😍                     عاشقتونم 😝💃🌈
فرشاد آزادی خاتون قلبم اونم قشنگه

آره بد نیس😃

رفیق جونام باید از لحظه های باهم بودنمون فیلم بسازن تا همه بدونن رفاقت واقعی یعنی چی!😍                     عاشقتونم 😝💃🌈
یعنی کسی میخره

آره بابا چرا که نه ..

رفیق جونام باید از لحظه های باهم بودنمون فیلم بسازن تا همه بدونن رفاقت واقعی یعنی چی!😍                     عاشقتونم 😝💃🌈
یعنی کسی میخره

اولته یا درست میکنی؟

رفیق جونام باید از لحظه های باهم بودنمون فیلم بسازن تا همه بدونن رفاقت واقعی یعنی چی!😍                     عاشقتونم 😝💃🌈
با نمد چیز میز درست میکنم واسه خودم فقط بیرون درست نکردم تا حالا

آها موفقپباشی منم مثل تو

رفیق جونام باید از لحظه های باهم بودنمون فیلم بسازن تا همه بدونن رفاقت واقعی یعنی چی!😍                     عاشقتونم 😝💃🌈
واااای ینی روزی بیس بار گوشش میدم عن اهنگو دراوردم دیگه😂

منم همینطوریم اصن هم خودش و هم اهنگش عالیه چه چشمایی داره لامصب

میشه برای اینکه منم یه  نی نی خوشگل و سالم داشته باشم صلوات بفرستید 
یعنی کسی میخره

اگه ارزون بگیری من خودم یکیش😅

اینجاااا همه شاخ شهرن ساچه واو😒🙆همهههه علامه دهرن ساچه واااااو😑🤦دلوووو خوشگلهههه دلووووو خوشگلههههه تو دست من تک دله😐😐 خداوکیلی صدتومن میدم تک خشتم بده تو دستم😑😂زده ب سرم نمیدونم چی دارم مینویسم کله سحری😬از همین تریبون اعلام میکنم ک ساعت ۴صبح اینو نوشتم😑هااان یچی دیگم یادم اومد..من دقییقا ۳سال خواننده خاموش بودم🙆
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

متاهلا

برفین7070 | 12 ثانیه پیش

نمرات بچه ها

گلی86 | 47 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز