2777
2789
عنوان

بارداری🤱🤰👼

91 بازدید | 5 پست

سلام...دو روز دیگه مصرف قرص دوفاستونم تموم میشه ....اینروزا سینه درد خفیف دارم،،بی حالی و گاهی گیجی سرم...نفخ هم دارم گاهی...

بعضی وقتا احساس خفگی میکنم انگار نفسم میمونه...اقدام هستم..با این وجود ممکنه باردار باشم؟؟ 

سینه درد و ماه قبل هم داشتم ،ولی موندن نفس رو نه

احتمالش هست

من با دوفاستون باردار شدم البته باید یه ۷ تا ۱۰ روز بعد از تموم شدنش باید صبر کنی چون دوفاستون خوردی ممکنه تا ۱۰ روز مریود رو عقب بندازه

اقا جان به خدا غریب شده ایم پسرفاطمه,هرکی از راه میرسه توی سرمون میزنه,کسی که اقاش بالا سرش نباشه توی سرش میزنن,قربانت شوم حجه بن الحسن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

احتمالش هست من با دوفاستون باردار شدم البته باید یه ۷ تا ۱۰ روز بعد از تموم شدنش باید صبر کنی چون د ...

اره ماه اول که خوردم روز دهم پریود شدم...اینماه ماه دومم...

شما چند دوره مصرف کردی باردار شدی؟

اره ماه اول که خوردم روز دهم پریود شدم...اینماه ماه دومم... شما چند دوره مصرف کردی باردار شدی؟

فقط یه ماه مصرف کردم

علایم هرکی فرق میکنه . من‌ماه های قبل هم همین علایم این ماه رو داشتم ولی پریود میشدم.

اقا جان به خدا غریب شده ایم پسرفاطمه,هرکی از راه میرسه توی سرمون میزنه,کسی که اقاش بالا سرش نباشه توی سرش میزنن,قربانت شوم حجه بن الحسن
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز