سلام دوستان من صبح بی بی چک زدم اولش ی خط بود و خیالم راحت شد گذاشتمش رفتم بعد یربع اومدم که بندازمش دور دیدم قسمت خط دوم جوهرش پخش شده ناگفته نمونه ک ادرار زیاد هم نریختم درحد همون دو سه تا قطره کوچولو
اطرافیان میگن تستت مشکوک ب مثبته
قبلا هم از همین تست لاوین رز استفاده کردم و بااینکه ادرار زیاد هم ریخته بودم و چندین ساعت هم مونده بود اما جوهر پس نداده بود
خواهش میکنم کسایی ک تجربشو داشتن راهنماییم کنن خیلی استرسی شدم
ناگفته نماند ۶ روز پیش یه مقدار خیلی کم خونریزی داشتم ک فک کردم پریود شدم اما هم تایمش خیلی کوتاه بود هم مقدار خونریزی درحد پریود نبود و کلا متفاوت بود با همیشه
لطفا راهنماییم کنید شاید استرسم کمتر بشه
