2789
عنوان

اشک شوهرم

914 بازدید | 39 پست

من و شوهرم اوایل زندگیمونه و کلی بدهی داریم امروز شوهرم بخاطر کارش تا شب نبود منم کلی مشغول بودم که براش کیک درست کردم و بستنی و...یک ست لباس ورزشی جنس خوف که قبلا دیده بود و بخاطر قیمت زیادش نخریده بود براش خریدم.

وقتی امروز اومد بهش کادو رو دادم و کیک رو دادم و سوپرایزش کردم اشکاش سرازیر شد..دلم رفت براش😁❤خیلی اون لحظه ناز شده بود اینم بگم شاید فکر کنید کادوهای ما خیلی کوچیک بود دلیلش اینه که واقعا خیلی زیر بدهی هستیم و اخر ماه تو حسابمون زیر 200 تومن پول هست

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اخی 😍😍😍😍😍

 تنهایی رو ترجیح میدهم به تن هایی که روح شان با دیگری ست ... تنهایی تقدیر من نیست ، ترجیح من است ! لطفا اگر نظر مخالف منو داری و میخوای جنجال به پا کنی ریپلای نکن 🙏 هر گونه توهینی گزارش زده میشه .

عشقتون پایدار

میبینمت  دل میشه پرپر؛این چه حسیه آی دلبر؟😜باتوآرومه دلم؛   آرومه دلم؛تویی قانون دلم؛به تو محکومه دلم.دلبررررررررررررررر 💜میبری هوش وحواس از سر😛😍(بعضی ازدوستان لطفا نخودآش نباشید:ممنون 😆)

عزییییییزم‌ منم مثل همسرت احساسی شدم😍😍 سوپرایزت خیلی با ارزش و قشنگ بود

تمام لحظه هایی که تو زندگیت حس خوب داری؛ اون لحظات یعنی لمس حس خوشبختی💜اون حس خوب میتونه نتیجه یه بوسه، یه آغوش، خوندن یه کتاب خوب یا حتی خوردن یه فنجان چای گرم در یه عصر دل انگیز پاییزی باشه🧡واسه خوشبختی دنبال دلایل بزرگ یا عجیب و غریب نباش عزیزم، کمی زندگی را آسان تر بگیر، اونوقت کوچک ترین و پیش افتاده ترین اتفاقات هم به تو حس خوشبختی میدن💙
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792