من و شوهرم اوایل زندگیمونه و کلی بدهی داریم امروز شوهرم بخاطر کارش تا شب نبود منم کلی مشغول بودم که براش کیک درست کردم و بستنی و...یک ست لباس ورزشی جنس خوف که قبلا دیده بود و بخاطر قیمت زیادش نخریده بود براش خریدم.
وقتی امروز اومد بهش کادو رو دادم و کیک رو دادم و سوپرایزش کردم اشکاش سرازیر شد..دلم رفت براش😁❤خیلی اون لحظه ناز شده بود اینم بگم شاید فکر کنید کادوهای ما خیلی کوچیک بود دلیلش اینه که واقعا خیلی زیر بدهی هستیم و اخر ماه تو حسابمون زیر 200 تومن پول هست