2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

سلام به همگی چرا دیگه دوستای قدیمی نمییان دلمون برای همگی تنگ شده دلسا حون من بارها و بارها به همگی گفتم الان کانادا پر از مهاجر هست و استانهای اونتاریو و بریتش کلمیا به علت نبود کار به علت گران بودن مسکن و بیمه ماشین و هزینه های جاری زندگی که خیلی بالاست مناسب برای مهاجرت نیست حالا بعد چند سال که جا بیفتید میتوانه خوب باشه ولی اولش نه بعد هم ما مهاجرت میکنیم که زندگی بهتر داشته باشیم مهاجرت نمیکنیم که فقط مهاجر باشیم البته کار مسئله هست که خود کانادایی ها هم با مشکل مواجه هستند چه برسه به مهاجرین و معمولا پیدا کردن اولین کار خوب از همه سخت تر بعدش که نجربه کاری کانادایی پیدا میکنید و زبانتون هم بهتر میشه بعد کار پیدا کردن راحتر میشه به نظر من اگرآشنایی ندارید که واقعا کمک حالتون باشه در پیدا کردن کار اصلا به این 2 تا استان (اونتاریو- بریتیش کلمبیا)اول که مییاید فکر نکنید استانهایی مثل آلبرتا و منیتوبا خیلی بهتر هستند ولی این به منزله پیدا کردن بلافاصله کار نیست
سلام دوست جونیاااا خوبید راستش من کم کم دارم براى زایمانم اماده میشم میخاستم از شماها که تو بیمارستاناى کانادا الخصوص تورنتو زایمان کردید بپرسم: اینجا بیمارستان چیا میدن من با خودم چیا ببرم به نظرتون براى یه زایمان طبیعى حداقل چند روز تو بیمارستان هستیم ؟؟؟؟؟؟؟ راستى براى نوزاد اینجا شربت اهن میدن شربت دل درد شربت تب بر شیر خشک کلا من اینجا دست تنهام میترسم اگر یه وقت تو شباى اول بچه دل درد داشت کلا درد داشت من چى کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟
نیلی جان انشالله به سلامتی فارغ بشی من میدونم کانادا قطره آهن به بچه نمیدن دل درد هم اگر بچه داشته باشه2-3 هفته بعد تولد شروع میشه انشالله که بچه شما نداره زهره جون ما وکیل داشتیم خانم فرزانه ابروانی بود که واقعا افتضاخ بودن ایشون شایلین جون چه حیف کاش کمی صبر کنید- زودتصمیم به برگشت گرفتید؟
دوستان کانادایی یه سوال خیلی فوری ما وقتی اقدام کردیم عموم اوون فرم فی رو پر کرد که ازطریق امریکن اکسپرس پرداخت بشه حالا امریکن اکسپرس تمام کارتا رو اپدیت کرده و الان تکلیف هزینه های ما چیه؟ اونا نوشته بودن که 9 ماه باید اعتبار داشته باشه.زمانی که عمو فرم رو پر کرد اعتبار داشت اما الان تمام کارتای قبلی اکسپایر میشن کسی اطلاعی داره؟
سلام دوستان من تازه واردم می خوام بدونم آیا از طریق مدرک فنی و حرفه ایی می شه به کانادا مهاجرت کرد؟ همسرم مدرک فنی برق داره با سابقه کار اگه کسی اطلاعی داره ممنون می شم جواب بده
نیلی جان انشالله به سلامتی ما که قدیمی هستیم و قدیم زایمان کردیم ، اما یه خانمی که تازه زایمان کرده و دورادور میشناسمش میگه نه قطره اهن و ویتامین به بچه میدن و نه هیچی. اگر تصمیت این باشه که شیر ندی تا وقتی بیمارستان هستی به بچه شیر کمکی یعنی همون baby formula مایع میدن. بیمارستان هم هیچی نمیده! همه چی ببر این بنده خدا تا دمپایی و پد بانوان و دایپر و لباس راحت و حوله برای دوش گرفتن و بالشدشیردهی وهمه چی دیگه برده بود. اتفاقن اون خانم هم تنها اینجاس ، خوب بود باهاش تماس بگیری اگر خواستی درخواست دوستی بهت میدم ، قبول کن و ایمیلش رو بهت میدم سوال داشتی ازش بپرس. فکر میکنم بیست روز پیش زایمان کرده باشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز