سلام دوستای عزیزم امیدوارم حالتون خوب باشه من مهاجر از ایران زیاد میبینم که با پول زیاد اومدن و 3-4 سال هست که اینجان و از جیب میخورن و کار پیدا نکردن پای حرفشون که میشینی میگن تو ایران فلان عنوان کاری رو داشتیم و ... عملا منتظر میشینن یکی در بزنه بگه بیا یه کار مثل کارت تو ایران برات کنار گذاشتیم من کاری به این دستخ ندارم چون مدل فکر کردنشون با من فرق داره من با زبان نسبتا معمولی اومدم و تو مدت چند ماهی که اینجا بودم کلاس زبان رو مرتب میرم به علاوه کلاسا و فعالیت های گروهی هم زیاد میرم همین باعث شده صحبت کردنم تقریبا راه بیوفته کار جنرال هم کسی دنبالش باشه راحت گیر میاد من یه مدته سر یه کار میرم و کار هم به زبانم داره کمک میکنه