من رسیدم به ونکوور زیبا و دوست داشتنی قبل از اومدن ببیند کجا میتونید برای کار اقدام کنید و چه شهری برای شما بهتره آب و هوا رو بگذرید تو مرحله بعدی دوستان . ما اومدیم ونکوور چون کارمون اینجا بود و همسر تونست در مدت 8 روز از لند کردن افر جاب بگیره تو رشته و موقعیت کاری خودش . البته بگم ما هم خیلی سختی کشیدیم هر دومون تو ایران هیت علمی بودیم ولی وقتی کانادا بدقولی کرد برای پرونده های 38 شغله ما هم راهی پرتغال شدیم اونجا همسر یه فوق لیسانس دیگه گرفت و به عنوان ریسرچ اسیستانت کار میکردیم . دیگه داشت پروپزال دکترا مینوشت که ویزا کانادا اومد و ما هم سریع جمع کردیم و اومدیم چون میدونستیم دکترا داشتن وضعیت کار رو سختتر میکنه . مثل همیشه میگم بستگی داره هدفت از کاندا اومدن چی باشه و چقدر براش برنامه ریزی کردی باشی . برای ما اینجا بهشت خواهد بود این احساس منه بقیه رو نمیدونم