2777
2789
ما یه بلیط پیدا کردیم که قیمتش با تورنتو یکیه و میره کلگری توی البرتا کسی میدونه اگه ما لندینگمون آلبرتا باشه و بعد از سه چهار روز بریم تورنتو و اونجا زایمان کنیم آیا باز هم باید این همه هزینه زایمان بدیم؟ آخه شهرزاد جون گفته بود دوستشون این کارو کرده و هزینه اش حدودا هزار تا شده
Lilypie First Birthday tickers

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آناهیتا جون کاش همون آلبرتا میموندید باور کنید اینقدر داستانهای ناامید کننده من از تازه مهاجرین که میرن ترورنتو شنیدم اینقدر همش میگن بازار کار خراب و... حالا باز هر چی خودتون صلاح میدونید
من رسیدم به ونکوور زیبا و دوست داشتنی قبل از اومدن ببیند کجا میتونید برای کار اقدام کنید و چه شهری برای شما بهتره آب و هوا رو بگذرید تو مرحله بعدی دوستان . ما اومدیم ونکوور چون کارمون اینجا بود و همسر تونست در مدت 8 روز از لند کردن افر جاب بگیره تو رشته و موقعیت کاری خودش . البته بگم ما هم خیلی سختی کشیدیم هر دومون تو ایران هیت علمی بودیم ولی وقتی کانادا بدقولی کرد برای پرونده های 38 شغله ما هم راهی پرتغال شدیم اونجا همسر یه فوق لیسانس دیگه گرفت و به عنوان ریسرچ اسیستانت کار میکردیم . دیگه داشت پروپزال دکترا مینوشت که ویزا کانادا اومد و ما هم سریع جمع کردیم و اومدیم چون میدونستیم دکترا داشتن وضعیت کار رو سختتر میکنه . مثل همیشه میگم بستگی داره هدفت از کاندا اومدن چی باشه و چقدر براش برنامه ریزی کردی باشی . برای ما اینجا بهشت خواهد بود این احساس منه بقیه رو نمیدونم
سلام دوستان تایپیک کانادا من چند روز پشت سرهم نوشته های صادقانه شما رو خوندم من هم ارزومه که بیام کانادا ولی هیچ کدوم از شرایط که شما دارین رو ندار از لحاظ مالی ه فقط با حقوق کارمندی زندگی میکنیم اون هم یک موتوره راستی بچه ها یه سوالی دارم تو بازنشستگی میشه اومد اونجا چه شرایطی داره یعنی با سن بالا هم مهاجر میگیرن شهرزاد جون از سپیا چه خبر اخر حکایتش چی شد برگشت ایران یا موند کانادا از پشتکار خودت شهرزاد خانم خوشم اومد اکی هستی به خدا امیدوارم هر جا باشین موفق باشین نوشته هاتون رو که خوندم دیدم امکانش برای ماها سخته ای کاش لا اقل از چیزا سر در نمیاوردیم تا به این چیزا فکر نکنیم
سلام از همه خاله جونایی که لطف کردن و عکس منو دیدن خیلی خیلی ممنونم هم خاله هایی که لایک دادن وهم خاله هایی که لایک ندادن http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2014090902542639932
یه عکس که به لطف شما خاله جونیام نزدیک به دوساله بهترین رکورد داره http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2014090902542639932
مخمل جان فکر کنم اگه توی بازنشستگی بخوای بری دیگه فقط از طریق سرمایه گذاری بتونی بری که من پیشهاد نمیکنم. من چند نفر رو میشناسم که گرین کارت امریکا یا اقامت کانادا رو همیشه داشتن ولی توی بازنشستگی رفتن و کمتر از یکسال پشیمون شدن چون وقتی سن آدم بالا میره خیلی سخت میشه که خودشو با شرایط جدید هماهنگ کنه و شرایط جدید رو بپذیره
Lilypie First Birthday tickers
سلام دوستان گلم چند روزی بهتون عادت کرده بودم دلم براتون تنگ میشه میام سر میزنم از اینکه جواب دادین ممنونم راست میگین تو بازنشستگی کی توان تحمل داره امید دارم بتونم دخترم رو بتونم بفرستم
سلام به همگی ببین مخمل من هم مثل شما بودم و از سال 81 تو فکر اومدن تا بلاخره 89 اقدام کردیم ولی مهاجرت خیلی پر هزینه هست وواقعا سخته ولی اگر واقعا میخواهین بیان 2 راه وجود داره که کم هزینه تر هست نسبت به روش فدرال یا سزمایه گذاری یکی ببینی شما یاهمسرت دوست داری فرانسه بخوانید و آیا رشته شما در لیست رشته های مورد نیاز کبک هست یا نه؟ چون معمولا کبک هزینه اقدام برای مهاجرت کمتر هست و دوم اینکه آیا فامیل دور یا نزدیکی در استان منیتوبا دارید؟چون برنامه فامیلی این استان خیلی گسترده هست و تقریبا شامل تمام اعضا فامیل میشه اگر اینطور باشه که راحت میتوانید بیاد
سلام عزیزم همین مشکلات مالیش که میگم بهش فک نکنم بهتره من زبان رو نه فرانسه نه انگلیسی هیچکدوم تا الان کلاس نرفتم و لی لیسانسم رو سال 81 از دانشگاه دولتی گرفتم رشته ام هم تو لیست هست ولی کو پولش تو یه شهر کوچیک از دست هزینه ا ها به زور بر میام
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز