راست میگن واقعا اگه سطح زندگیتون مرفه هست اصلا ارزش سختی دادن بخودتون رو نداره کانادا منم شنیدم با خریدن خونه ترکیه اقامت میده تازه هم اونجا آب و هواش بهتره هم نزدیکه ایرانه هم من شنیدم خیلی از ایرانیها که اونجا بودن از زندگیشون راضیتر بودن تا اینجا اینجا بیشتر مردم سطح کارگر جامعه هستن و ساده ولی اون اطراف مردم شیکتر هستن اینجا نظم و فرهنگ و امنیتش بالاتره و گرنه هیچ
چون سر آمد دولت شبهای وصل - بگذرد ایام هجران نیز هم