2777
2789
خانم اوینا تا جایی که من میدونم این دوتا قضیه ربطی به هم ندارن و شما پذیرش هم بگیری و مشغول بشی به درس باز هم هیچ تاثیری در روند پرونده مهاجرت همسرت نخواهد داشت، فقط این امکان رو داری که ممکنه زودتر به کانادا برسی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آوینا جون پذیرش گرفتن هیچ اثر مثبتی روی مهاجرت نداره و همونطور که قبلا گفتم اگه پرونده مهاجرت داشته باشید و پذیرش هم بگیری ویزای تحضیلی بهت نمیدند. دوست من پرستاره و پرونده مهاجرت داشت و میخواست بیاد امتحان پرستاری بده و برگرده و تو امتحان ثبت نام کرد و همه مدارکش رو نشون داد ولی رجکتش کردن با اینکه یه بار هم سابقه کانادا اومدن داشت و ضمن اینکه شوهرش و بچش همراهش نبودن.
آوینا جون مسی‌ جون درست میگه. موقعی که ما اقدام کردیم برا مهاجرت کانادا. همین سوال رو پرسیدیم. وکیلمون گفت اگه دانشجویی بخواین اقدام کنین احتمال داره ریجکت بشین. چون میگن هدف شما موندن هست. نه اینکه برا تحصیل برین.
سلام دوستان ما سه سال پیش با مدرک تحصیلی همسرم برای استرالیا اقدام کردیم اما همسرم خیلی امیدوار و پیگیر نیست منم میخوام چون برادرم کاناداست برای اونجا اقدام کنم اما مدرک تحصیلی ام توی لیست دولت کانادا نیست(زیست شناسی) مدرک حسابداری فنی حرفه ای هم دارم میخوام بدونم با مدرک فنی حرفه ایم میتونم اقدام کنم؟ اگرنه چه مدرک یا دوره ای برای دولت گانادا قابل قبوله که بتونم توی مدت کم بگیرم؟! ممنونم که راهنمایی میکنید
سلام ممنون از شما دوستان گل بالاخص صدگل و نیلو ی گل از محبتتون آخه کلاس زبان الان هم ازم دوره هم اینکه همه رو بلدم باز برم زبان اینجا هم دانشگاه رفتم هم چند سری کالج فعلا سی دی رزیتا استون اوردم از ایران آلمانی و فرانسه میخونم خودم
چون سر آمد دولت شب‌های وصل - بگذرد ایام هجران نیز هم
مرسی دوستان گلم این چیزی که مصی و شهلا جون میگن وقتی هست که یه نفر بخواد هن ویزای دانشجویی بگیره هم برا پی ار اقدان کنه.اما همسر من داره واسه پی ار اقدام میکنه و من میخام برا دانشجویی.این دو اصلا به هم ارتباطی نداره که اخه.ماله دو نفر مستقله!!! فک کنم یه دوستی به نام لیلیان نوشته بود که همسرش دانشجویی اومده و خودش بعد از چند ماه از طریق اسکیل ورکر در کانادا اقدام کرده و تونسته پی ار بگیره.من منظورم به این شکله.ایکاش میشد لیلیان رو پیدا میکردم.
فلما ان جاء البشیر القاه علی وجهه فارتد بصیرا قال الم اقل لکم انی اعلم من الله ما لا تعلمون(پس هنگامی که بشارت دهنده امد پیراهن یوسف را روی صورت یعقوب افکند پس دیده اش بینا شد انگاه به فرزندانش گفت مگر به شما نگفتم من از خدا چیزی میدانم که شما نمیدانید)
صد گل جون میشه توضیح بدی این مهدی که پیدا کردی از لحاظ کیفی خوب هسا یا نه با توجه به قیمتش میگم و همچنین چطور هست که کمک دولتی شاملش شده?
فلما ان جاء البشیر القاه علی وجهه فارتد بصیرا قال الم اقل لکم انی اعلم من الله ما لا تعلمون(پس هنگامی که بشارت دهنده امد پیراهن یوسف را روی صورت یعقوب افکند پس دیده اش بینا شد انگاه به فرزندانش گفت مگر به شما نگفتم من از خدا چیزی میدانم که شما نمیدانید)
هم وطن های عزیز مقیم کانادا دوست جونا به کمکتون احتیاج دارم فوری من برای ادامه تحصیل تو مقطع دکتری می خوام برای خارج از کشور اقدام کنم امسال. از الان دارم با استاد های کانادا و امریکا ارتباط بر قرار می کنم. فعلا دو تا استاد یکی تو دانشگاه mc gill مونترآل (جزو بهترین دانشگاه های دنیا) ، یکی تو ونکوور دانشگاه university of british Columbia از کارم خوششون اومده و می خوان بورسم کنن. دانشگاه دوم هم جزو دانشگاه های خیلی خوب دنیاس ولی از مک گیل یکم پایینتره. الان ازتون کمک می خوام راجب موارد زیر : 1: آب و هوای کدوم شهر بهتره ؟ 2: شرایط کار و مخارج زندگی تو کدوم شهر بهتره؟ خواهشا کمک کنید باید انتخاب کنم زودتر. دم همتون گرم. راستی اگر نکته خاصی راجب دانشجویی تو کانادا یا امریکا می دونید دریغ نکنید. بوس
اسکارلت جان مهم سابقه شغلی شماس ، سابقه شغلی حداقل یکسال تو حسابداری باید داشته باشی منم مثل شمام رشته تحصیلیم علوم اجتماعی و زمینه شغلیمم هیچکدوم از رشته هایی که کانادا می خواد نیست ولی می خوام از شرکتی که 5 سال اونجا کار می کردم مدرکی بگیرم که نشون میده من حسابدار اون شرکت بودم چاره دیگه لی نیست
آدمی ساخته اندیشه خویش است فردا همان میشود که امروز اندیشیده است
موریس مترلینگ
دلسا جون مرسی از پاسخت عزیزم... خانومی گواهی کار از شرکتهای خصوصی هم قابل قبول هستش؟ شما میدونی کدوم مدارک (مثلا فنی حرفه ای یا موسسات غیر انتفاعی) برای دولت کانادا قابل قبوله؟ ممنونم
سلام دوستان عزیز من یه چند روزی نبودم تازه اومدم ما همچنان مشغول جمع اوری اخرین مدرک که مانی اردر هستش هستیم دعا کنی زود تمام بشه و بفرستیم
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
آوینا جون من تو وینی پگ هستم اینجا مهدها از ماهی 450$ نهایت تا 600$ هست که اونجایی هم که مثل مهدایران هست بهش میگن سنتر و پدر و مادر بچه اگر تمام وقت برن کلاس زبان یا کالج و دانشگاه یا شرایط دیگه هم هست دولت پول مهد رو میده فرناز جون به نظر من زبان چقدر براتون اهمیت داره اگر میخواهد تو شهر انگلیسی زبان باشید ونکور بهتره ولی خوب گرونتر هست ولی اگر براتون زبان انگلیسی مکان زندگیتون مهم نیست خوب مک گیل شاید بهترین دانشگاه کانادا باشه و توی کانادا هم خیلی بهش اهمیت میدن و مخارج پایین تر هست
آوینا جون وقتی همسرت اپلای میکنه شما هم تو پرونده هستید و اگه بخواهید واسه ویزا اپلای کنید خیلی راحت متوجه میشن. ولی باز هم بهتره با وکیل مجرب مشورت کنی. البته خیلی از وکیل ها شاید این موضوع رو ندونند و یا به یه همچین کیسی مواجه نشدند. چون همین دوست من وکیل داشت و اون نمیدونست این موضوع رو .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز