برادر من تورنتو زندگی می کنن با خانومو دخترش دانشگاه ثبت نام کرده و تقاضای وام داده قراره 16000 دلار بهش بدن که از این 16000 تا فقط 7000 تاشو پس می گیرن اونم 10 ساله با سود 1 درصد فقط می خوام ببینید چقدر فرقه هااااا اون کشور میاد اینقدر به یک مهاجر بها میده و بین اون با شهروند کانادایی هیچ فرقی نمی ذاره اونوقت ایران میاد یه پراید زپرتی رو میده 20 میلیون به شهروند ایرانی به سوریه میده 4 میلیونو 500 واقعا جای تاسف داره