2777
2789
امیدوارم در مورد چایلد بنفیت نوزادت اشتباه مرتکب نشی و اگر قرار نیست بمونی برایش اقدام نکنی چون دولت هارپر با هیچ کس مخصوصن یه ایرانی که بخواد دورش بزنه شوخی نداره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برادر من تورنتو زندگی می کنن با خانومو دخترش دانشگاه ثبت نام کرده و تقاضای وام داده قراره 16000 دلار بهش بدن که از این 16000 تا فقط 7000 تاشو پس می گیرن اونم 10 ساله با سود 1 درصد فقط می خوام ببینید چقدر فرقه هااااا اون کشور میاد اینقدر به یک مهاجر بها میده و بین اون با شهروند کانادایی هیچ فرقی نمی ذاره اونوقت ایران میاد یه پراید زپرتی رو میده 20 میلیون به شهروند ایرانی به سوریه میده 4 میلیونو 500 واقعا جای تاسف داره
آدمی ساخته اندیشه خویش است فردا همان میشود که امروز اندیشیده است
موریس مترلینگ
من میخواستم بگم این که ستزن شیبی رو 4ساله کردند در کانادا خیلی به نفع مهاجرها هست چون در این 4 سال شما میتوانید کلاس زبان رو مجانی برید و برای دانشگاه یا کالج بورس بگیریدفرق بورس با وام اینکه دیگه لازم نیست پول بورس را برگردونید بله تو کانادا اگر تلاش کنید واقعا راها براتون باز هست البته معضل کار هست الان ما اینجا 1سال و 8 ماه هستیم هنوز همسرم یک کار پارت تایم داره ولی آدم امید داره که دولت حمایت میکنه بعد هم من از اول سپتامبر میخواهم کلاس زبان تمام وقت برم پسرم رو میخواهم بزارم مهد خود مهد 500$ من 40$ باید بدم ماهی بقیه اش رو دولت میده ولی اینو رو هم بگم اگر تلاش نکنید زمان رو از دست میدید تا وارد کانادا شدید دنبال کارهای عمومی نرید تمام تلاشتون رو برای پیدا کردن کار مرتبط- یادگیری زبان و گذروندن دوره در کالج یا دانشگاه بگذارید
راستی مامانای گل من تصمیمی رو گرفتم و دخترم رو گذاشتم مدرسه انگلیسی زبان در ضمن در مورد 2 کار فکرم خیلی مشغوله نظر شما چیه به نظرتون برم دنبال کار بانک فکر میکنم بتوانم تو بانک پیشرفت کنم یا دنبال کار کامپیوتر من ایران کار تست نرم افزارهای بانکی رو میکردم این مسئله کار خیلی فکرم رو مشغول کرده
صدگل جان دقیقا همینطوره برادر منم تازه رفته اسفندماه رفته الان نزدیک 6 ماهه که تورنتو هستن و خیلی دنبال کار گشت ولی کار خوب و در شان پیدا نکرد الان یه کری موقت میره بخاطر همینم دانشگاه ثبت نام کرد که مدرک کانادایی بگیره چون اونجا مدرک و سابقه کار کاندایی شرط اصلی کار پیدا کردنه ولی برادرم از همین شغلیم که پیدا کرده خیلی خوشحال شد حقوقش ماهی 1800 دلاره مهد کودک دخترشونم مجانیه با سرویس رایگان مستمریم از دولت می گیره برادرزادم که 5 سالشه زن داداشمم از بدو ورود به کانادا کلاس زبان رایگان میره تا همین الان خیلی عالیه
آدمی ساخته اندیشه خویش است فردا همان میشود که امروز اندیشیده است
موریس مترلینگ
آره خوبی استان اونتاریو این هست که بچها از 4سال تمام وقت میتوانن برن مدرسه و سرویس مدارس هم خوب مجانی هست و بزرگترها هم به کارشون میرسن ولی در استانهای منیتوبا و ساسکچوان که من بودم از 5 سال هست و تازه نیمه وقت هم هست حالا استان آلبرتا-بریتیش کلمبیا و کبک رو نمیدونم
قابل توجه تمام دوستان مقیم کانادا، چه پاسپورت گرفته ها و چه اقامت داءمی ها: ابطال تابعیت کانادایی یک خانواده لبنانی و جریمه 63000 دلاری آنها ======================================== دادگاه فدرال کانادا تابعیت کانادایی یک خانواده لبنانی که با ارایه اطلاعات نادرست به اداره مهاجرت کسب شده بود را لغو و آنها را 63000 دلارجریمه کرد. پلیس سلطنتی کانادا میگوید در حال بررسی پرونده 11000 هزار نفر از بیش از 100 کشور است که مشکوک به گرفتن تابعیت کانادا و یا تمدید کارت پی آر با ارایه اطلاعات نادرست در ارتباط با حضور خود در کانادا شده اند... خبر کامل و داستان این خانواده را اینجا بخوانید: http://news.nationalpost.com/2014/07/28/blatantly-lying-loses-family-its-citizenship-but-earns-them-a-63k-bill-from-canadian-government/
مرسى نیلو جون که جوابمو دادى من خودم ساکن تورنتو هستم نه عزیزم منظورم از حقوق این حرفاااا این بود کلا بچه اى که به دنیا میاد تو کانادا حقوق شاملشون میشه یا نه انوقت شما میدونید چقد در ماه میدن براى پاس وشناسنامه ایرانى هم منظورم این بود اگر بخایییم بریم ایران براى ویزیت فامیلى بالاخره لازم هست و اینکه هنوز معلوم نیست یا بیمارستان سن جوزه یا منوت ساناى اخه ما دان تان هستیم این ٢ نزدیکه بهمون
دوستانی که از قوانین جدید سیتیزن شیپی خبر دارند به نظرتون ما که الان به خاطر نبود کار در کانادا و پیدا کردن کار تو آمریکا الان اینجا هستیم به مشکل بر میخوریم؟ البته بگم ما تو مدتی که اینجا هستیم هیچ بنفیتی از کانادا نگرفتیم پارسال هم فرم تکس رو پر کردیم و یه نامه هم نوشتیم و روش گذاشتیم که ما آمریکا هستیم و توضیحات لازم و جوابش هم به آدرسه آمریکا اومد و نوشته بود ممنون که تکس پر کردید، چون درآمد تو کانادا نداشتید و حضور هم نداشتید نه تکس لازمه بدبد و نه ریترن دارید. فقط 300 دلار از قبل نوشته بود که بدهکاریم ( که البته ما خبر نداشتیم، طبق اطلاعات قبلی همه چی پرداخت شده بود) و برامون هم مهلت داده بودند که پرداخت کنیم و ما هم این کار رو کردیم. حالا به نظرتون ما باید کار خاصی انجام بدیم؟؟؟؟
مسی عزیز طبق چیزی که از سایت پارلمان و در مورد قانون جدید خوندم، اگر شما به دولت اعلام کردی که ساکن خارجی و هلث کارتتون رو هم تحویل دادی هیچ مشکلی نخواهید داشت . بازم اگر میخوای دلت قرص تر باشه از یه "وکیل" که قانون خونده باشه و تو کانون وکلای کانادا عضو باشه صلاح مصلحت کن
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

رابطه بعدی

a2025m | 16 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز