سلام ممنونم مامان سارای عزیزم راستش وقت اومدن ما معلوم نیست ، حقیقتشو بخوای اونقدر دارن سخت میگیرن و اذیت میکنن و بیخودی بچه ها رو ریجکت میکنن که دیشب به همسری گفتم بیا روی کانادا دیگه هیچ حسابی باز نکنیم ، شد شد ، نشد نشد ! ولی دارم اطلاعات جمع میکنم که اگه زد به سرشون و به مصاحبه دعوتمون کردند دست پاچه نشیم. ممنونم از اینکه مثل همیشه با راهنماییهای خوبت کمک میکنی. دلم برای پستات تنگ شده . وقت کردی آپدیت کن مامان پر مشغله :)