2777
2789
اهان پس شهلا جون مدرک ایلتس رو برای خودتون میخواین شهلا جون شما کی مدارکتونو فایل کردین و چقدر بعد مدیکالتون اومد؟٥
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام مینا جان، من خودم بچه ندارم، ولی‌ خواهرم ۲تا داره، سرِ بچه دومش کلی‌ تحقیقات کردن که بهترین بیمارستان واسه زایمان کدومه، آخرش سانی‌ براک رو انتخاب کرد و انجا زایمان کرد، خیلیم راضی‌ بود، نسبتا هم کوتاه بود زمانش، ۹ رفت بیمارستان، ۳ بچه به دنیا اومد، اسمِ دکترِ زنانش یادم نیست، دکترِ معمولی‌ که بری، خودش معرفیت میکنه به دکترِ زنان. زایمان هم طبیعی هست با اپیدرال.
آره، زایمان فقط طبیعی، حتا من دوستم بچش ۴ کیلو و ۳۰۰ بود اونم گفتن طبیعی. البته یبار شنیدم، یه نفر که دکتر و میشناخته، اصرار کرده به سزارین،دکترم قبول کرده و سزارین شده، خلاصه استثنأ هم وجود داره ولی‌ خیلی‌ به ندرت.
سلام دوستان چند بار پست. گزاشتم ارسال نشد.من با گوشیم غلط زیاد دارم ببخشین هیلا جون من خودمم باید زبان بدم منتها همون 4 کافیه. البته دوس دارم بعدش برای اکادمیک بخونم شهلا جون به نظرت مستر دوم بهتر از دکتراست اتفاقا خودمم بهش فک میکردم
فلما ان جاء البشیر القاه علی وجهه فارتد بصیرا قال الم اقل لکم انی اعلم من الله ما لا تعلمون(پس هنگامی که بشارت دهنده امد پیراهن یوسف را روی صورت یعقوب افکند پس دیده اش بینا شد انگاه به فرزندانش گفت مگر به شما نگفتم من از خدا چیزی میدانم که شما نمیدانید)
تبریک هیلا جون نمراتشون که عالیه.میشه بپرسم امتحان قبلیشوت هر کدون از اسکیلا رو چند اوردن?
فلما ان جاء البشیر القاه علی وجهه فارتد بصیرا قال الم اقل لکم انی اعلم من الله ما لا تعلمون(پس هنگامی که بشارت دهنده امد پیراهن یوسف را روی صورت یعقوب افکند پس دیده اش بینا شد انگاه به فرزندانش گفت مگر به شما نگفتم من از خدا چیزی میدانم که شما نمیدانید)
سلام دوستان. من شنیدم سیتیزن هایی که خارج از کانادا زندگی می کنند پاسپورتشون پس گرفته می شه. شما ها شرایطش رو می دونین؟ ایا صحت داره؟ ممنون اگه اطلاع دارین بهم بگین ممنون
مینا ٥٨ عزیز اول باید بری یه دکتر خانواده پیدا کنی و بعد وظیفه دکتر خانواده ات هست که کمکت کنه و برات متخصص پیدا کنه. البته مناسفانه دکتر های خانواده ی ایرانی بیشترشون خیرشون نمیرسه و از مریض میخوان خودش بره دکتر پیدا کنه و اونا فقط نامه رو مینویسن. اگر دوست داشتی برای من ایمیل یا شماره تماست رو پیغام خصوصی کن ، هر واهنمایی ای بتونم انجام میدم.
ماریلا طبق قانون جدید Bill C24 اگر شما یک سیتیزن کانادا که دوئال نشنال هست ، باشی و خارج از کانادا زندگی کنی ، موظفی به دولت کانادا این مساله رو اطلاع بدی و کارت بیمه ات رو تحویل بدی و اعلام کنی که یک سیتیزن ه خارج نشین هستی و اگر این کار رو نکنی و اونها خودشون این قضیه رو متوجه بشن ، طبق قانون جدید بی اینکه به شما هیچ توضیح یا اخطاری داده بشه پاسپورت شما لغو میشه. به همین اسونی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

به نظرتون

maryam23م | 23 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش