سلام مینا جان، من خودم بچه ندارم، ولی خواهرم ۲تا داره، سرِ بچه دومش کلی تحقیقات کردن که بهترین بیمارستان واسه زایمان کدومه، آخرش سانی براک رو انتخاب کرد و انجا زایمان کرد، خیلیم راضی بود، نسبتا هم کوتاه بود زمانش، ۹ رفت بیمارستان، ۳ بچه به دنیا اومد، اسمِ دکترِ زنانش یادم نیست، دکترِ معمولی که بری، خودش معرفیت میکنه به دکترِ زنان. زایمان هم طبیعی هست با اپیدرال.