2777
2789
نیلی جون من صفحه ها رو هنوز کامل نخوندم. شاید بچه ها جواب داده باشن شاید تا الان اینجا باشین نگران زایمان نباشین البته شما تصمیم نمیگیرین که سزارین کنین یا طبیغی روش همون طبیعیه مگر دکتر تشخیص دیگه بده برای شیر خشک هم خودشون میدن اینجا مثل ایران نیست که اصرار کنن باید مادر شیر خودش رو بده. خوب تشویق میکنن اما نصمیم گیرنده شمایی چیز خاصی هم لازم نیست بیاری زایمان خیلی خوبی داشته باشی
یادت باشد، هوایم را بی اجازه داشته باشی!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شیوای مهربونم خوش خبر باشی به سلامتی وقت اومدنتون شده محله های مرکز شهر کوت د نژ و یکی دیگه الان یادم رفته همون که فروشگاه اخوان توشه برای زندگی بهترن مدرسه رو باید تو محل خودتون باشه اگر جا نباشه خودشون جای دیگه میفرستن راستی منطقه وست مونت هم خیلی خوبه یه مقدار گرونتره. چسبیده به قسمتی از مرکز شهره. مدرسه کلاس اول ارش در اون محله بود و اکول سن لئون بود اسمش بازم سوالی بود من در خدمتم
یادت باشد، هوایم را بی اجازه داشته باشی!
دوست خوبم لیدا جان، من بهترین و سریعترین روش برای رسیدن به کانادا را در دو مورد زیر دیدم(البته خیلی پرس و جو کردم) در ضمن بگم که پناهندگی رو متنفرم. 1- ویزای توریستی کانادا (ویزای شینگن و دعوتنامه باید داشت که به راحتی قابل تهیه است) 2- ویزای skill worker (که با هزینه 5000 دلاری راحت به کل خانواده اقامت دائم می دن) بقیه روش هایی که من پیگیر بودم شانس قبولی پایین و هزینه بر است. این هم منبع:شرکت گنجی کانادا
سلام به همه دوستهای گلم که کاناد ا هستید اینجا شما معمولا چه ماهی هایی میگیرید که فکر میکنید به زائقه ما ایرانیها بهتر مییاد البته سامون-تیا پلارو امتحان کردم که حوب بوده
صدگل جون من قزل آلا، سالمون و چند باری هم ماهی سفید اینجا گرفنم. ولی اگه دوستان تجربه دیگه دارن دوست دارم بدونم چون عاشق ماهی هستم ولی از طرف هر نوع ماهی رو نمیخورم.
ma55 عزیز ما وکیل نگرفتیم و تمام کارها را خودمون انجام دادیم آخه وکیل به جز پر کردن فرم و ارسال آنها کار خاص دیگه ای انجام نمیده چه بسا دوستان زیادی که وکیل داشتن کارشون به بن بست خورده...ولی سایتی هست به اسم اپلای ابرود تو گوگل سرچ کن تو فروم مهاجرت کاناداش برو بچه های خوبی اونجا هستن که واقعا خالصانه به همه کمک میکنن
دوستان تورنتویی پیدا کردن مدرسه خوب برای دخترم در تورنتو برای من دغدغه بزرگی شده با توجه به اینکه هنوز نرفتیم و بالطبع محل سکونتمون مشخص نیست.. آیا سایتی هست که اسم مدرسه رو بدیم و محدوده محل سکونتو بگه؟ممنون میشم جواب بدین
بدون وکیل هم میشه اقدام کرد ولی باید حسابی براش وقت بگذارید مطمئتا اقدام کردن فقط منوط به پر کردن فرمها نیست یکسری اطلاعات دیگه هم لازم داره ولی میشه با خوندن و سرچ کرن بهش رسید . من وکیلم آقای امیر حسین توفیق هست فوق العاده خوش قول و با حوصله هستن . اینم سایتشونه من که خیلی راضیم ازشون http://www.migratingbirdinc.com/
سلام به همه مصی جون خیلی ممنون آره ما هم ماهی خیلی دوست داریم ولی بیشتر ماهی های اینجا بو میده ولی غزل آلا و سفید رو هتوز اینجا امنحان نکردم آخه سفید پر تیغ نیست؟ راستی با این پشه ها چکتر میکنید همه جا اینقدر پشه داره یا منیتوبا و سسکچوان اینقدر پر پشه هست البنه تو پارکها و.. مامان سارا- شهرزاد -تیفانی -چلنگ صورتی-سماء-مامان سودا-سارا مامی کیان و پارسا و... همگی خوب هستید؟بعضی موفع بیاین یک پستی بزارید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز