نیلی جون من صفحه ها رو هنوز کامل نخوندم. شاید بچه ها جواب داده باشن شاید تا الان اینجا باشین نگران زایمان نباشین البته شما تصمیم نمیگیرین که سزارین کنین یا طبیغی روش همون طبیعیه مگر دکتر تشخیص دیگه بده برای شیر خشک هم خودشون میدن اینجا مثل ایران نیست که اصرار کنن باید مادر شیر خودش رو بده. خوب تشویق میکنن اما نصمیم گیرنده شمایی چیز خاصی هم لازم نیست بیاری زایمان خیلی خوبی داشته باشی
یادت باشد، هوایم را بی اجازه داشته باشی!