خانومای مقیم کانادا یک سوال مهم دارم خواهش می کنم اگه کسی اطلاعات داره راهنماییم کنه برادر من به همراه همسرو دخترش تورنتو زندگی می کنند عموم م همینطور منو برادر کوچکترم هم قصد مهاجرت به کانادا رو داریم ما قصد داریم وقتی رفتیم کانادا پدرو مادرمم ببریم با استفاده از سوپرویزای 10 ساله اما یک مشکلی وجود داره اونم اینکه ما یک برادر معلول داریم که الان 34 سالشه کسی می دونه میشه برادرمونم ببریم یا نه ؟ مدتیه دارم دربارش تحقیق می کنم گفتم شاید اینجا کسی بدونه خیلی ممنون میشم اگه جواب بدین
آدمی ساخته اندیشه خویش است فردا همان میشود که امروز اندیشیده است
موریس مترلینگ