2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام دوستاى گلم خوبید فکر میکنم تا حددودى بعضى دوستان منو اینجا میشناسن بعضى نه من کانادا زندگى میکنم ولى تو این چند سال که کانادا بودم اقامت گرفتم بیشتر ایران بودم تا کانادا الان من حدود ٨ ماهه امدم ایران زندگى میکنم ولى باردار شدم و قراره تا جولاى بیام کانادا بچه رو اونجا به دنیا بیارم ولى از اونجایی اون چند سالى که کانادا بودم به دوست ایرانى که بچه به دنیا اوردن نمیخام بکم برخورد نکردنممم اتفاقا چند تا از دوستام اونجا بچه هاشونو به دنیا اوردن ولى من زیاد در بند سوال کردن نبودم الان یه سرى سوال دارم که تازه مادر شدم به ذهنم خطور کرده ١. اونجا دکتر زنان دارم میخاستم بدونم زایمان حتما باید طبیعى باشه یا نه سزارینم میتونم بکنم ٢.ما دارم میام الان به نظرتون چه چیزاى لازمه براى خودم و نینى بیارم میدونم همه چى پیدا میشه ولى مثلا نمیدونم تو کانادا به بچه ها قطره اهن میدن یا نه لازمه بیارم ........ ٣.من اونجا دست تنهام مطمئنن مثل ایران که همه دور ادم هستن کمک میکنن از لحاظ روحى و غذایی میترسم چند روز اول شیر نداشته باشم لازمه شیر خشک بیارم یا وقتى ببینن شیر ندارم خودشون میگن چه شیر خشکى بخریم به نینى بدیم ٤.اگر پرستار بخام چطورى باید درخواست کنم روزانه چند ساعت بیاد کمک حال من باشه ٥.
ممنون میشم دوستاى گلم به سوالم جواب بدید این چند وقت ایران بودم حسابى بهم خوش گذشته اصلا دلم نمیخاد دل بکنم ولى مجبورم به خاطر اینده بچه امم شده بیام اونجا به دنیاش بیارم دست تنها خیلى خیلى میترسم تجربه اولمه جز شوهرم یه چند تا فامیل کس دیگه اى ندارم اونجااا ولى اول و اخر خودمم شوهرم یه نینى انقدر سختمه ١٨ روز دیگه میام کانادا برام شده مثل یه کابوس الان ایران ٢ نصف شبه من این سوالا به ذهنم رسید حالا باز اگر سوال دیگه اى داشتم میام میپرسم فقط دوست جونیااااا اگر تجربه اى دارید کلا از باردارى تا زایمان تا بعد زایمان که به درد من میخوره ممنون میشم در اختیارم بذارید
شهلا جان آره از همونهاست پیش دبستانی های مدارس عمومی رایگانه مهد هزینه داره ولی دقیق نمیدونم بستگی به سن بچه داره، فکر کنم اقلا از 800 دلار شروع میشه برای تمام وقت. تو مهدها یادگیری هم هست با توجه به سن (رنگها، اعداد، الفبا، اسم جیوانات و ....) ولی نه به شکلی که تو ایران خیلی جدی و رسمی هست. من دخترم از 6 ماهگی تا 3 سالگی مهد تو کانادا میرفت و از 4 سال تا 6 سال تو ایران مهد میرفت. تو ایران خیلی رسمی و دیسیپلین بالا دارند و دایم بچه ها رو صندلی نشستند و یه کلاس رسمیه که من زیاد خوشم نمیومد تا این حد.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز