2777
2789
LiLi@n سلام دوستم اره ایشالا خدا بخوادد البته ماه جون میخوام برم


ساراا جونمممممممممممممممم عزیزمممممممم خوبی ؟ فدا شم من

سارایی زنگ زدم داداش نادر بره برام سوال کنه امروز قرار بوده که برههههههه جوابشو بهم بگه دوستم

اران و ارش رو بچلون از طرف من
ای جان ای جان ای جان دارم میام به ایران😉

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بچه ها تو این سایت کی ها الان ساکن مونترال اند میشه با من دوست بشن لطفا :)

من الان تو المان خیلی تنهام و هیچ دوستی ندارم مهاجرت خیلی سخته ولی اگر یه هم صحبت داشته باشی که شرایط تقریبا یکسانی داشته باشیم خیلی خوبه . من احتمالا برای سپتامبر میام مونترال خیلی دوست دارم از همین الان دوستام رو پیدا کنم
سلام بچه چقدر اینجا شلوغه.


ماشاالله.


@ lilian @ جونی سلامممممممممممممممممممم.

خوبی عشقم؟

به سلامتی خدا رو شکر.اوضاع خوبه؟ نی نی ها خوبن؟ راستی شمارم رو برات خصوصی میذارم اگر وایبر داری.




هیلا جون من یه سری رو با سارا جون فرستادم برای عموم.یه سری رو هم که دانشگاه پست کرد ازم 57 تومان گرفت.
مالیمیر جون ممنون که وقت میزاری و وبم را میخونی، امیدوارم واقعا مفید باشه
خودمم خیلی دوست دارم بنویسم اما اینقد دیر به دیر نوشتم که نوشتن سختم شده

در مورد تجربه کردن متاسفانه برای ما هم پیش امد و خیلی از زندگی عقب افتادیم
انگار تازه مهاجرت کردیم واقعا همه چی از اول و این سخته

مامی ندا مونتراله و از بهترین بهترین بهترین آدمهاییه که تا حالا دیدم....اصلا یه دونه اس


ندایی امروز دیدم در فیس بوکت که ناراحتی...برای دوستت متاسفم...خیلی....
امیدوارم جون با هم راهی بشیم :***
آرش هی میگه مامان میشه تابستون بریم ایران که نیما هم میره من ایران ببینمش :)
یادت باشد، هوایم را بی اجازه داشته باشی!
مرسی مامان سارا عزیز. درسته که تو این مرحله انگار که خودت دوباره مهاجرت کردی ولی در مورد پسرت مصداق نداره چون اون تواین 2 سال زبان یلد گرفته ولی من دائما نگران بچه هام هستم که زبان بلث نیستند و عقب میافتن. تازه دو تا هم هستند احتمالا کمنر نیاز به بقیه پیدا میکنن و دیرتر زبان یاد میگیرن. راستی میدونستی من و شما همزمان برا کانادا اقدام کردیم ولی شما نزدیک سه ساله اونجایی!!! امان از دست اداره مهاجرت. مامان سارا جون اگر فرصت کردی یه مقدار شرایط کلگری و مونترال رو هم برا بچه و هم برای شروع مهاجرت خودمون مقایسه کن. همه چی از اجاره و کیفیت خانه و خدمات شهری تا مدرسه و...
مامان سارا من میخوام کالج برم یا یه دوره کاربردی که سریع وارد بازار کار بشم وشنیدم نترال مهد درس خوندنه و دولت کمک مالی هم زیاد میکنه ولی بیشتر برا دانشگاههای فرانسه زبان. میخوام بدونم کلگری این سرتیط نیست. امکان ادامه تحصیل هست. دولت کمک مالی میکنه ممنون میسم اگر اطلاعاتی داره بهم بگی
سلام دوستان
ما هم ویزای مهاجرتمون را گرفتیم و برای اپریل داریم میایم کلگری ، یک دختر دو سال و نیم هم دارم . میخواستم ببینم از دوستان منو راهنمایی کنید ، من نمی دونم چکار کنم ؟
ایا خانه اینجا را بدم رهن و اجاره و وسایل را بفروشم ؟ یا فعلا یکسال دست به خونه و وسایل نزنم و بعد از یکسال حالا تصمیم بگیرم .
چون الان رهن خونه ما هشتاد میلیون است و اگر این پول را در بانک بگذاری سالی پانزده میلیون میشود . از شرف دیگر ما هنوز کانادا نرفته و شرایط را بررسی نکردیم . نمی دونم چکار کنم ؟ شما جای من بودید چکار میکردید ؟
( من و همسرم هردو حسابدار هستیم ، زبانمان هم متوسط و خوب است )
مامی ندا چرا پاسها رو نمیفرستی واشنگتن کمتر از دو هفته میلد برا بزرگسالها اما اگه واسه بچه بخوای با شناسنامش پاسشو بگیری حدود دو ماه طول میکشه

اگه سوال بیشتری داشتی پیام خصوصی بزن ممکنه پستها رو نبینم
[خدایا شکر همه نعمتات]
اگر پول لازم ندارین بهتره خونه رو نفروشین و وسایلو تا جایی میتونی با خودت البته (البته اگر ارزشمند هستن)اگرم نمیخوای ببری وسایلو بفروش اخه هر کسی رفته اونجا دیگه بر نگشته بهتره تا خودتون هستین سر فرصت بفروشین
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
بهار جون دست به وسایلت نزن رهن خونه ات رو هم بزار بانک من هم همین کار رو کردم و با اوضاع ایران فعلا تا یکسال اینده قیمت دلار تغییری نخواهد کرد و به نفعه که همین بهره رو بگیری . وسایلت رو هم به اندازه وسایل اولیه که نیاز داری و تو کانادا مجبور نشی بخری بیار وبقیه رو یه جایی بزار و بالاخره یکسال یا دوسال بعد بر میگردی و تصمیم میگری اونموقع فرصت داری همه رو بفروشی. ولی خدای نکرده به هر دلیل اگر نخواهی و یا نتونی بمونی اونوقت یه راه چاره داری نه مثل خیلی ها که میگن از اینجا مونه و از اونجا رونده شدیم و چاره ای جز تحمل نداریم.
بهار جون میشه بگی از چه طریقی اقدام کردی
احتمالا فدرال بودی که داری مستقیم میری کلگری درست ؟؟؟
من هنوز دارم کلنجار میرم با خودم که کجابرم واسه زندگی هنوز هیچی ندیدم و تمصمیم گیری خیلی سخته
سلام به دوستان عزیز
مرسی از راهنماییتون
ما اکتبر 2009 از طریق اسکیل ورکر 38 شغله رشته حسابداری اقدام کردیم و بعد از چهار سال ویزا گرفتیم .
من هم به این نتیجه رسیدم که وسایل را نفروشم و همین طور تو خونه بگذارم ، خونه را که اصلا نمی فروشم ، ولی رهن نمی دونم ؟
MELLAMiR جان ، من هم دوست دارم خونه را رهن و پولش را در بانک بگذارم و از سودش استفاده کنم ولی وسایل را کجا بگذارم
شما چکار کردی ؟ وسایلت را کجا گذاشتی ؟ شما هم ویزا گرفتی ؟
ما خیلی تحقیق کردیم ، بعد کلگری را انتخاب کردیم ، چون کلگری اوضاع کاری خیلی بهتر از جاهای دیگه است ولی خوب سردتر هم است .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792