2777
2789
بهار جام من کاری که خودم کردم این بود که از وسایلم تکه های جاگیر و برزگ چوبی رو فروختم و چیزایی که اصلا دوستشون نداشتم رو فروختم لوازم برقی و فرش و خرد و ریزآشپزخونه رو یه جا انبار کردم خونه روهم نفروختم پول اجارشو میگیرم دلم میخواد بعده ها تو ایران یه خونه با وسایل کامل داشته باشم هر وقت اومدم راحت کلید بندازم برم توش
سلام دوستان
من خیلی وقت به اینجا سر نزده بودم
چند تا سوال و مشورت دارم لطفا اگر هر کسی اطلاعات داره کمکم کنه
من دو تا بچه دارم و از طریق اسکیل ورکر اقدام کردیم همسرم مهندس مکانیک ولی به ما گفتند باید زبان فرانسه را تقویت کنید تا یکسال دیگه باید در سطح b2 باشیم ولی دو دل هستیم که آیا با داشتن دو فرزند کار درستی می کنیم سرمایه انچنانی هم نداریم تمام امیدمان به پیداکردن یک کار خوب و تلاش پشتکار است آیا موفق می شویم یا اشتباه انتخاب کردیم در حال حاضر 2 سال پیش به ما فایل نامبر دادند گفتند زبانتان را تکمیل کنید ممنون می شم اگه راهنماییم کنید؟؟؟؟؟؟ببخشید اگه زیاد حرف زدم..........

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه چیزی می گم فحشم ندین.


من هنوز نمیدونم جریان این گردش بانکی و حساب و اینا چیه؟

مثل اینکه دو نوع هست.

ما برای فدرال می خوایم انشاالله می باید بفرستیم مدارک رو همه چیز اکی هست.فقط نمیدونم جریان این حساب و 6 ماه و اینا چیه؟
تمام مراحل مهاجرت یک طرف این انتظار لعنتی!!!!
ما شدیدا منتظر فایل نامبر هستیم که بعدش سریع مدیکال میاد!
هر روز به امید ایمیل از طرف اداره مهاجرتیم همش من و شوهرم کابوس میبینیم
خدا کنه زوتر این انتظار تموم بشه و نتیجه بگیریم
ما از سال 2007 درگیریم. اسال 2007 اقدام کردیم و اول سال 2012 اعلام کردند پرونده ها رو بستند!!! این همه انتظار پوچ شد و هنوز هم پولمون رو برنگردوندن. راستی شما خبر ندارین این پولها رو کسی گرفته یا نه؟؟؟؟
بعد از اون ناامید نشیدم و زبان خوندیم و طبق شرایط جدید اسکل ورکر اقدام کردیم و مدارکمون رو فرستادیم ولی هنوز بعد از 35 روز جواب ندادند!!!! هر تصمیمی میخواهیم بگیریم و چیزی بخریم میگیم نه صبر کنیم ببینیم تکلیفمون چی میشه!
دعا کنید زودتر بیام اینجا و خبرهای خوب بدم.
مرسیییییییییی
سما جون یعنی باید از حساب بانکی که کار زیاد میکنید و پول برای ما که زن و شوهر هستیم با یک بچه 17-18 هزار دلار گفتند موجودی حالا به دلار یا ریال فرقی نداره بذاری و بعد از گرفتن گردش 6 ماهه از بانک باید بری شعبه بین الملل بانک مورد نظرت و اونها مهر کنند و بعد ببری دارالترجمه و وزارت امور خارجه. همه مدارک باید با تایید وزارت امور خارجه باشه. من دیگه حفظ شدم اینقدر امسال درگیر این کاغذ بازیها بودیم
عزیزم یعنی 7 ساله درگیرین..................................ای خدا.

امیدوارم زودتر کارتون به نتیجه برسه.


یعنی عزیزم ما همون اردیبهشت بریم بانک و گردش 6 ماهه بگیریم درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ توی همون حسابمون باید 18 تا باشه؟

ما گردش حسابمون خوبه اما اینکه 6 ماه چقدر چول تو حساب باشه رو نمیدونم.

مثلا ما اردیبهشت که می خوایم مدارک رو پست کنیم بریم و از آبان ماه گردش حساب بگیریم.توی این گردش باید 18 تا باشه مثلا؟
سلام به دوستان عزیز امیدوارم انتظار شما هم به پایان برسد.که انتظار خیلی سخت است.
ولی ناامید نشوید وبه امید خدا درست میشود.
سما خانم مانده حسابتان در ماه اردیبهشت حتما باید 18 تا باشه .دلار 3100 شد
مریم جونم همسرم می پرسن که الان می تونیم پرینت بگیریم؟

اخه فعلا تو حسابمون هست..................کارای همسرم معلوم نیست چون پولاش تو کاره یهوو ممکنه اردیبهشت اینقدر تو حسابمون نباشه.

منظورش از 6 ماه اینه که از 6 ماه قبل تا الان هر تاریخی؟ یا کلا 6 ماه گردش رو؟ مثلا ما فردا بریم پرینت تاریخ 13.12. 92 رو بگیریم اکی هست؟
سلام دوستان
بهار جون یه انبار پیدا کن و وسایلت رو بزار توش الان خیلی ها انبار اجاره میدن مثلا تو اپارتمان ما یه قسمت بود برار بود بشه مغازه که مجوز نداشت و بی مصرف بود وصاحبخونه ماهی 400 اجاره داد و اون هم همه وسایلش رو ریخت ورفت خارج. سعی کن تا جایی کت میتونی نفروش.
سما جون نا جایی که من میدونم گردش حساب مهم تر از رقم موجود ی هست و برا گردش هم 6 ماه اخر رو میگیری و میتونی هر دو روز یکبار پولی بریزی و برداشت کنی و گردس حسابت رو بالا ببری
سلام دوستان عزیز

دوستان میشه بجای ١٨ دلار سند ملک بزاریم؟یا حتما باید این گردش حساب و این ١٨دلار تو حساب باشه ؟؟؟
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
حتما باید 18 هزار دلار باشه. اونها گردش حساب بانکی و موجودی براشون مهمه.
سما جون از الان نمیتونین چون باید به روز باشه ما یکسری مدارکمون رو پاییز فرستاده بودیم که مدارک بانکیمون هم بود ولی ولی بعد که مدارک نهایی رو فرستادیم که تکمیل بشه پرونده سوء پیشینه و حساب بانکی رو به روز کردیم.
شما هم همون اردیبهشت که میخواهید بفرستید هم سوء پیشینه بگیرین هم پرینت بانک.
نهایتا برای یک روز موجودی از اینور اونور پول جور کنید. ما هم گردش حسابمون خیلی خوب بود ولی اون زمان دوم پول کافی نداشتیم که تونستیم در عرض 2-3 روز کلی پل تو حسابمون بریزیم.
منظور از گردش بانکی 6 ماهه چیه؟ اره ما هم گردش خوبی داریم اما کارای همسرم مشخص نمی کنه یهوو باید هر چی پولداره بده مواد بخره برای تولید.

چون قیمتا معلوم نیست بالا پایین میشه تا میاد پایین باید بخره.

اکی عزیزم پس ما انشاالله همون مثلا اول می بگیریم این دو تا رو به روز هست؟ همون می هم بفرستیم.
سلام دوست جونای عزیزم... نداییی ایشا... عزیزممم به سلامتی... فقط اون مورد رو هم تسلیت میگم...

سما جونیییی عشقممم دلم برات یه ذره شده


بچه ها جا داره از همتون تشکر کنم که قبل اومدن راهنماییم کردین...
مخصوصا از مصی عزیزم... که زحمت کشید و تو وایبر کلییی کمکم کرد...
از مامی ندای مهربون که همین که اومدم کلی راهنماییم کرد...
دم همگی گرم..
راستش جریان اومدن ما مفصل بود ما به تبعیت از ویزای دانشجویی همسرم اومدیم
و یک ماه بعد از ورودم برای ویزای کاری اقدام کردم از همینجا... و امروز ویزام امده شکر خدا...
در مورد کلاس فرنچ هم تحقیق کردم توی شهر مونترال برای این که وارد بازار کاری بشید بهتره که به دو زبان مسلط باشید... داوسون کالج گزینه خوبیه واسه کسایی که ویزاشون وورک پرمیته... بصورت فشرده توی 5 ترم راه میندازه... و حدودا 7 8 ماه طول میکشه.
مهد دولتی هم هست واسه ماهایی که درآمدمون بیشتر از سطح معین نیست.
و این که من توی این دو ماه خیلی راضی بودم از شهروندا... مخصوصا که شرایط من با خیلی ها فرق میکنه و حجاب دارم... و این خیلیه که احترام دیدم...
من مونترالم بازم میگم کسایی که مونترال هستن بیان با هم دوست بشیم...
مامی ندا که خیلی ماهه عشقمه... میبوسمت دوستی.
کسایی هم که قصد اومدن به مونترال رو داشتن اگه کمکی از دستم بر میامد بهم ای میل بزنن میگم چون من ای میلمو چک میکنم اما پیام خصوصی نینی سایت رو هر از گاهی فرصت میکنم...

سماء جونم عزیزم الان که بایستی خواب باشی هر وقت دیدم تایم بیدار باش ایران شروع میشه بهت تو وایبر مسیج میدم دوست گلم...
.
سلام لی لی جون چقدر خوشحال شدم که حرفاتو خوندم چون شرایط من هم تقریبا مثل شما هست با این تفاوت که ما هنوز منتظر پاس ریکوئستمون هستیم ما هم قصد داریم به امید خدا بیاییم مونترال، عزیزم می تونی منو در مورد این سوالام راهنمایی کنی من معدل لیسانس و فوقم به ترتیب بالای 16 و بالای 17 است ولی متاسفانه مدرک آیلتس ندارم شما می دونی که برای ورود به دانشگاه ماهایی که پی آر خواهیم داشت نیز نیازه که مدرک زبان داشته باشیم از طرفی همسرم آیلتس 6 داره ولی متاسفانه معدل لیسانسش خوب نیست دوروبر 14 هست می خوام بدونم که ایشون با این شرایط می تونند ادامه تحصیل بدند ؟ داوسون کالج رو مایی که از طریق اسکیل ورکر اقدام کردیم هم می تونیم بریم؟ لی لی جون برات آرزوی موفقیت می کنم دعا کن ما هم هرچه زودتر از بلاتکلیفی در بیاییم و بیام پیشت مطمئنم می تونیم دوستای خوبی برای هم باشیم
مهربانی را اگر قسمت کنیم،‌من یقین دارم به ما هم می‌رسد.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز