بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
سلام دوستان خوبین؟ خوب من الان بیش از دوماهه که اومدم اوضاع رو به راه شده شکر خدا از بین دوستان کسی هست که مونترال یا کلا استان کبک باشه؟ میخواستم یه سری سوال در مورد کلاس زبان فرنچ بپرسم. ممنون
سلام دوستان از خانومهای ساکن کانادا کسی هست که بچه ش در سن و سال پیش دبستانی باشه؟ برای یه تحقیقی نیاز به کمی راهنمایی دارم ممنون میشم اگر کسی هست یه مقدار درباره نظام آموزشی در پیش دبستانی ، تعداد روزها و ساعتهایی که بچه ها مدرسه میرن، اینکه در این مقطع چی یاد میگیرن و ..... توضیح بده لطفا ممنونم ازتون
اره عزیزم میشه ،مامان کیانا عزیز ما مدارکو برای wesفرستادیم اونجا مدارک تأیید میشن و تو حساب کاربری مون تیک میخورن و فقط میمونه مدارک ایلتس که اونم بفرستیم همشون میشن یه فایل کامل
راستی سما جون شما هزینه پست مدارک تون چقدر شد؟
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
بچه ها اگر میخواهین چیزی از ایران به هر کشوری پست کنید یکی از شعبه های پست تی ان تی تو دانشگاه شریفه که قیمتش 1/3 بیرونه و برای رفتن به داخل دانشگاه هم فقط کارت ملی نشون میدین . من هر دفعه مدارک میفرستادم کانادا حدود 150 میشد با همه پست ها هم امتحان کردم ولی این بار که فرستادم شد33 هزار تومان شاخ در اوردم
مامان سارا جون یه سر هم به وبلاگت بزن .من از خواننده هاشم ولی پست هات شده فصلی یکبار!!!من از مطالبت خیلی استفاده میکنم و میخوام از تجربیاتت درموردزندگی در مونترال و کلگری استفاده کنم . من مثل شما خیلی فرصت ندارم خودم تجربه کنم :)