2777
2789
جودی ابوت عزیزم میشه با پاس تمدید نشده ایران بیاد با پرواز قطر این امکان هست

مبارک باشه عزیزممممممممممم ب سلامتی پاشو بیا مونترال همسره من ارایشگره میتونی کنارش کار کنی
ای جان ای جان ای جان دارم میام به ایران😉
negar rose مرسی عزیزم

امشب قراره زنگ بزنممممممم ب اداره گذرنامه ایران خودم شخصا ازشون سوال کنم خدا کنه بی دردسر حل شه

من بلیطم هم گرفتم میترسم درست نشه باید 1000 دار جریمه بدم برای 3 تا بلیط
ای جان ای جان ای جان دارم میام به ایران😉

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام دوستان خوبین؟
خوب من الان بیش از دوماهه که اومدم اوضاع رو به راه شده شکر خدا از بین دوستان کسی هست که مونترال یا کلا استان کبک باشه؟
میخواستم یه سری سوال در مورد کلاس زبان فرنچ بپرسم.
ممنون
.
سلام دوستان عزیز
ما هم تمام مدارک و فرستادیم و فقط منتظر امتحان ایلتس همسرم هستیم .
دعا کنید نمره مورد نظرو بیاره
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
سلام دوستان
از خانومهای ساکن کانادا کسی هست که بچه ش در سن و سال پیش دبستانی باشه؟
برای یه تحقیقی نیاز به کمی راهنمایی دارم
ممنون میشم اگر کسی هست یه مقدار درباره نظام آموزشی در پیش دبستانی ، تعداد روزها و ساعتهایی که بچه ها مدرسه میرن، اینکه در این مقطع چی یاد میگیرن و ..... توضیح بده لطفا
ممنونم ازتون
اره عزیزم میشه ،مامان کیانا عزیز ما مدارکو برای wesفرستادیم اونجا مدارک تأیید میشن و تو حساب کاربری مون تیک میخورن و فقط میمونه مدارک ایلتس که اونم بفرستیم همشون میشن یه فایل کامل

راستی سما جون شما هزینه پست مدارک تون چقدر شد؟
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
بچه ها اگر میخواهین چیزی از ایران به هر کشوری پست کنید یکی از شعبه های پست تی ان تی تو دانشگاه شریفه که قیمتش 1/3 بیرونه و برای رفتن به داخل دانشگاه هم فقط کارت ملی نشون میدین . من هر دفعه مدارک میفرستادم کانادا حدود 150 میشد با همه پست ها هم امتحان کردم ولی این بار که فرستادم شد33 هزار تومان شاخ در اوردم
مامان سارا جون یه سر هم به وبلاگت بزن .من از خواننده هاشم ولی پست هات شده فصلی یکبار!!!من از مطالبت خیلی استفاده میکنم و میخوام از تجربیاتت درموردزندگی در مونترال و کلگری استفاده کنم . من مثل شما خیلی فرصت ندارم خودم تجربه کنم :)
Meli amid منم تازه مدارکو پست کردم شد ١٨٠ خیلی زیاد شد ،البته من بوشهرم و به دانشگاه دسترسی ندارم
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

رابطه

rozeee_ee | 41 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز