سلام دوست جونیا
به به همه فعالن خدا روشکر.
من همه ی ص ها رو نخوندم..............احتمال ندادم با من کاری بوده باشه

دوستای گل هنوز تا می مونده و ما هم فعلا از فکر در امدیم تا کمی زندگی کنیم.احتمالا نزدیکای می دوباره کانادا کانادا شروع میشه.
دعا کنین دوباره رشته مصی باشه و بتونیم بفرستیم.
مرسی از همگی.