2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


صد گل جون، تو مدرسه دخترم فقط 1 بار روزای جمعه دیکته دارند که 10 کلمه بیشتر نیست. پارسال هر 10 تاش فرانسه بود ولی امسال 5 تا فرانسه و 5 تا انگلیسیه. من چون در حد بیسیک فرانسه میدونم میتونم بخونم ( با لهجه بد) ولی کتاب خوندن رو تو مدرسه بیشتر میخونن، البته هفته ای 2 تا کتاب از کتابخونه میگیرند و پیشنهاد میکنند که بچه ها تو خونه بخونند ولی میگن کتاب بخونند "چه فرانسه زبان و چه کتاب انگلیسی". به نظر من اگه الفبای فرانسه و صداهاش رو یاد بگیرید با کمک دیکشنری و online translator میتونید به بچه کمک کنید حتی دیکشنری صوتی هست که تلفظ رو هم یاد میگیرید. اینجوری خود پدر مادر هم یه انگیزه ای پیدا میکنند برای یادگیری فرانسه.

دخترم یه پروژه داشت در مورد حیوانات و چون ما ایران بودیم من خودم بهش کمک کردم و اول به صورت انگلیسی سرچ کردیم و بعدش به کمک دیکشنری و online translator جمله های فرانسه رو نوشت.

ضمنا تو مدارس فرانسه هر چی گرید میره بالاتر میزان انگلیسی بیشتر یاد میگیرند مخصوصا تو ریاضی و ساینس و کلا درسهای تخصصی که بیشتر ممکنه نیاز به کمک ما داشته باشند.

بیشتر منظور از فرنچ ایمرژن اینه که 4 اسکیل زبان رو یاد بگیرن.

یه مساله دیگه هم اینه که کلیه مکاتبات با والدین به زبان انگلیسی هست و کلا تکالیف ریاضی که دخترم میاره خونه انگلیسیه.
ازهمگی خیلی ممنونم
مصی جون مرسی که کلی وقت گداشتی با این حرفهایی که زدی خیالم خیلی راحت شدو واحتمالا بزاریم فرانسه اگه دیدیم
که هر وقت سختمون شد برش میداریم
شهرزاد جان یکم شوشو دودل هست چون کار تمام وقت هست ولی احتمال 90% نریم چون اگه کارشو از دست بده واقعا پیدا کردن کار خیلی سخته برای IT در ساسکتون فقط همش افسوس میخوره که کاش اونجا بودیم این کار جور میشد چون تو ساسکتون خیلی ایرانیهای خوبی داشت و یکسری دوستای خیلی خوبی اونجا داشتیم و کلی هم هزینه جابجایی کردیم برای اومدن به اینجا
وحقیقتش اینکه وینی پگ خیلی سرده من پارسال در ساسکتون اذیت نشدم ولی اینجا سرده واقعا و اکثر ایرانی های اینجا از روش سرمایه داری آمدن حالا باید زمان بگذره تا جا بیفتیم
خواهش میکنم صد گل جون

ببین در مورد مقایسه سرما : امسال وینی پگ رو با پارسال ساسکاتون مقایسه نکن چون کلا امسال زمستون سردتریه نسبت به پارسال. راستی ما فقط 7 ساعت درایو با شما فاصله داریم

اینجا انقدر امسال به نسبت پارسال سردتره که از هفته پیش تا الان فردا سومین روزیه که مدارس رو تعطیل کردند. پارسال اصلا پیش نیومد که مدارس تعطیل بشه.

راستی صد گل جون یه چیزی یادم اومد اینه که پیشنهاد میکنم برید وبسایت مدارس رو ببینید و کلی اطلاعات میتونید در مورد برنامه و سیاستهاشون پیدا کنید و اینکه مدارس معمولا از اواسط فوریه تا مارچ 3-4 بار تاریخهایی رو اعلام میکنند که والدین برند و مدرسه رو ببینند و با شرایطشون بیشتر آشنا بشند به نظرم تو وبسایت مدرسه تاریخها رو پیدا کن و حتما برید و از نزدیک با برنامه هاشون آشنا شید.
جالبه مدرسه آرش هم هر هفته یه روز دیکته دارن اونم 10 کلمه فقط!
از یه هفته مونده به سال نو که همون ده کلمه را هم نداشتن. تعطیلات هم کلا بی تکلیف هفته بعدش بی تکلیف!

همون جور که مصی جون گفتن همین موقعا port ouvert مدارسه


صد گل جون امسال سال خیلی سردی بود محصوصا شرق کانادا
یادت باشد، هوایم را بی اجازه داشته باشی!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز