خواهش میکنم صد گل جون
ببین در مورد مقایسه سرما : امسال وینی پگ رو با پارسال ساسکاتون مقایسه نکن چون کلا امسال زمستون سردتریه نسبت به پارسال. راستی ما فقط 7 ساعت درایو با شما فاصله داریم

اینجا انقدر امسال به نسبت پارسال سردتره که از هفته پیش تا الان فردا سومین روزیه که مدارس رو تعطیل کردند. پارسال اصلا پیش نیومد که مدارس تعطیل بشه.