2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تیفانی جون این کاملا بستگی به جنس موت داره اگه موهات جنس مقاومی داره و ضخیم هست خب چاره کار فقط اکسیدان ایرانی هست در غیر این صورت نیاز نیست و با سر زدن به شاپرز دراگ استور میتونی چیزهای خوبی پیدا کنی .ولی چیزی که من اونجا از والمارت خریدم و به نظرم ناعادلانه اومد موم پرشیا تازه کوچولوشو خریدم اگه اشتباه نکنم 16 دلار اونم بدون tax.
صدگل جون خییییلی تبریک میگم .مبارک باشه .امیدوارم یه روز به همین زودیها بیاید بگید همسرتون کار تمام وقت مرطبت پیدا کردند....
یه جایی خونده بودم که وقتی یه نفر زیادی عاشق یه نفر باشه بیشتر از این که بگه دوستت دارم میگه مواظب خودت باش!!!
نه منظورم وکس معمولی بود نه گیاهی.در کل تاجایی که وزن چمدان هات اجازه میده برای دو سه ماه اول و تا زمانی که جا بیفتی یه سری وسایل ببر.از کیسه فربزر بگیر تا سفره یه بار مصرف و دارو وحتی بی بی چک[smiley]s/sm64.gif[/smile

پلنگ صورتی جان مدارس کاتولیک مدارس خوبی هستند ولی روی مساله دینی شون خیلی تاکید دارند و آموزشهای دینی جزء روتین شونه از همون روز اول مدرسه.

نگران مدارس فرانسه زبان هم نباش همونطور که قبلا گفتم نیازی نیست که والدین حتما فرانسه بدونند. مدارس فرانسه فاکتور از یادگیری زبان فرانسه اصولا مدارس خوبی هستند.



از همگی دوستان خیلی ممنونم حالا که از سسکتون آمدیم یکی از دوستامون هم یک کار تمام وقت تو شرکتشون برای همسرم درست کرده و کمی الان گیج هستیم که برگردیم یا نه؟
مصی جان ببخشید من یک سوال دارم یعنی اگر فرانسه بزاریم کتاب داستان فرانسه یا دیکته به زبان فرانسه نمیخواهد بهشون بگیم؟
بچه ها که استانهای مختلف هستند سن کیندر گارتن از چه سنی هست؟وآیا پارت تامه یا تمام وقت ؟مثلا در منیتوبا و ساسکچوان از 5 سالی هست و پارت تایم
صدگل جان اینجا تورنتو بچه ها از چهار سالگی میرن مدرسه و از سال تخصیلی آینده همه مدارس برای 4 و 5 ساله ها هم فول تایم خواهد بود . الان هم تعداد زیادیشون هستن اما مثلا مدرسه پسر من هنوز برای سینیور کیندرگاردن فول تایم نیست از سال دیگه میشه.
صدگل جابجایی خیلی سخته کلی هم هزینه داره من نمیدونم شرایط کاری که برای همسرت پیش اومده چطوره اما اگر سیفه و لااقل تضمین هست که تا یک سال کار داره بهش فکر کنید با احتساب سود و ضرر مالیش.
صد گل جون به نظرم اگه هیچ اشنایی با زبان فرانسه نداری بچتو انگلیسی زبان بزار دو روز دیگه یه کلمه میخواد بپرسه خیلی بده به نظرم که ادم نتونه راهنماییشکنه
[خدایا شکر همه نعمتات]
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش