عسل جون یکی از دوستامون خانومش دندونپزشک بود زود وارد بازار کار شد خرجشونو درمیاوردن و شوهره هم که 6-7 سال فقط درس میخوند و از ایران هم پول براشون میفرستادن!!!!!!!یکی دیگشون هم به عنوان مراقب بیمار توی خانه سالمندان کار میکرد و خانمش هم توی یه فروشگاه کار میکر تا 10 سال همینطور بالاخره قبول شد .................کلا سیاستشون اینه که خیلی نمیخوان پزشکهای خارجی رو تو خودشون راه بدن چون گفتم مافیای خیلی قوی قشر پزشکها هست و تو سیاستهای کانادا نقش مهمی دارن البته این اطلاعات من در مورد مونترال-ونکوور- تورونتو هست در مورد ساسکاتون هیچ اطلاعی ندارم حتما همینطوره که صد گل جون میگن

من در مورد yukanکه یه اپرچونیتی گذاشته بود تحقیق کردم که دیدم ما با بچه کوچیک بریم اونجا احتمالا زنده نمونیم تابستون و زمستونش زیره صفره صد گل جون اون چیزی که شما در مورد ساسکاتون میگن بهشته در مقابل yukanحالا نمیدونم اسمشو درست مینویسم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟/
عسل جون همسر من هم احتملا یکی از رشتههای پیراپزشکی رو میخواد توی کالج شروع کنه به خوندن بعضی هاشون برا پزشکها ی خارجی سهمیه دارن باید هر دانشگاهی رو میخواین برین از دانشگاه حضوری سئوال کنین چون توی سایتاشونم نمینویسن حالا ما هم هر وقت رفتیم باید حضوری در مورد همشون همسرم بره تحقیق کنه