2777
2789
نه تیفانی جان هر 2فرزندم ایران به دنیا اومدن
ولی پیش همون دکتر خانواده که بری تو رو به دکتر زنان معرفی میکنه
وای مرسی صدف جان و تی تی جون حتما همین امشب پی گیر این فرمه میشم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام خوشحال میشم با هنر ملیله کاغذی در خدمتتون باشم

http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=26487&ChatDate=25-10-1392&PostID=54147658#54147658

http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=676947&postID=27470309#27470309

http://quiling.blogfa.com
@malile_quilling
تی تی میدونی این فرم خودشون هست توی سایتشون به اسم گواهی اجازه ی خروج همسر یا فرزند و یکی از دوستان ک زنگ زده بود واشنگتن بهش گفته بودن اگر بچت کانادا دنیا اومده نیاز به این فرم نداری و بچه های ما که ایران بدنیا اومدن لازمه
وای بچه ها ما امشب ک اومدیم فرمها رو پر کنیم دیدیم توی فرودگاه کلگری یادشون رفته مهر ورود به کانادا رو تو پاس همسرم بزنند.تاحالا واسه کسی همچین مشکللی پیش اومده.باید چیکار کنیم؟گل بود به سبزه نیز اراسته شد
سلام به همه و ممنون من از راهنمایی همتون دارم استفاده میکنم

در مورد مدرسه راهنمایی میخواستم ...
میخواستم ببینم هر ناحیه ای رو که برای زندگی انتخاب میکنم میتونم مدرسه خوب هم پیدا کنم؟ یعنی محل زندگی فرق نمیکنه کجا باشه؟ یا مهمه اول مدرسه رو انتخاب کنم ؟

و اینکه مامانهایی که بچه مدرسه ای دارید چه معیارهایی تو انتخاب مدرسه داشتید؟ مدرسه چه معیارهایی داشته باشه مثلا خوب دسته بندی میشه یا جز مدارس سطح پایین...

من چون هیچ پیش فرضی ندارم نمیدونم چه ملاک هایی رو باید در نظر بگیرم

اگر هم سایتی دارید در مورد مدارس تورنتو بی زحمت برام بزارید

مامانهای ساکن تورنتو ... اگه امکان دارید بگید کدوم منطقه ساکن هستید البته میدونم این سوال خصوصیه ....


المیراجان من وینی پگ هستم و اینجا سیستم مدارس طوری هست که هر جا خونه ات باشه یکسری مدرسه ها در محدوده خونه هست که فقط اونها کودک شما رو ثبت نام میکنند در ضمن اینها مقطع دبستان دارن و دبیرستان حالا با توجه به سن بچه تون توی یکی از این 2گروه قرار میگیره
صدف جون ما هم دیروز فرمها رو پر کردیم 2ساعت وقت گرفت راستی کی عازم هستید من 17 feb?سوقاتی ها رو خریدی تمام شد؟
من با امارت میرم بار مجازش 1چمدان 30کیلو گرم هست ولی از وینی پگ تا تروتنو بار مجاز با westjet -23 کیلو هست من هم چمدانها رو باید رو همون 23 کیلو ببندم
اینجا هم مدرسه بر اساس منطقه هست ولی میشه توی یک مدرسه توی یک منطقه دیگه ثبت نام کرد به دو شرط.یک: اگر جای ازاد داشته باشند که بردن و اوردن بچه با خودمون میشه 2: اگر متقاضی بیرون از اون منطقه زیاد بود قرعه کشی میکنن و اگر شما خوش شانس باشید و اسمتون بیرون بیاد میتونید اونجا ثبت نامش کنید.
من 13مارچ بلیط دارم صدگل جان.نه بابا نصف سوغاتیهام مونده :(
فرم شماره 1 و 201 منظورت بود نه؟
صد گل و پلنگ صورتی عزیز ممنونم از جواب تون

چه ملاک هایی یه مدرسه خوب داره؟ من به چه نکاتی باید توجه کنم؟
قرعه کشی و رزرو و امتحان ورودی دارن مدارس؟ مثل سیستم ایران؟

دختر من شش سالشه...
المیرا جان بعضی مدارس ازمون ورودی دارند اینجا و بعضیها ندارند.ادمونتون چندمدل مدرسه داره که احتمالا جاهای دیگه هم همینطوره .مثلا یک مدلش هست که دبستان کاملا فرانسه میخونن بعدش 50-50 فرانسه-انگلیسی میشه.یک مدلش هست که مدل کوگیتو داره و یکم از مدارس دیگه سختگیرتر هستند.مشق زیاد دارند و تقریبا مثل مدارس ایران هست.یک مدلش هم که کاتولیگ هست و روزی نیم ساعت در مورد مسایل مذهبی خودشون کلاس دارند و اینطور که یکی از دوستام میگفت یکم روی مسایلی مثل قاطی نشدن زیاد دختروپسر و این حرفها اهمیت میدن.یکیش هم که عمومیه و درسها انگلیسی همه.ملاک مدرسه هم باید بری چک کنی تو سطح درجه بندی ها، درجه چنده مدرسه؟از 8به بالا دیگه خوبندفکرکنم :)
صدگل جان من زنگ زدم سفارت گفتن
*واسه تکمیل فرم اجازه خروج همسر حتما کپی صفحه 1و2 پی آر شوهر میخواد.
*بااین فرم میشه پاسپورتمون رو تو ایران رو هم تمدید کنیم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز