سلام بر دوستای شکموی خودم

صدگل جان من با ایرکانادا و ترکیش میرم.ایندفعه چون با دخملی هستم و همسری نیستند با ما. از طریق ترکیه یکراست میرم ولایت دیگه تهران نمیرم ;) منکه هنوز نتونستم صندلی رزرو کنم هنوز باز نشده از
cheeapoair گرفتم بلیط.
شیوا جان خوب کاری میکنه تا میتونی به تعداد هنرهات اونجا اضافه کن که به دردت خواهد خورد.
منم با شهرزاد جان در زمینه نظام مهندسی و این حرفها موافقم چون اینجا هم همینطوره.
سما جان تبریک.خوشحالم که رو دور افتادی و دستی به تغییر زندگی دادی و روال عادی زندگی رو داری خوب طی میکنی.