سلام سلام به همه
سما جون خیلی خیلی تبریک میگم...البته چند صفحه پیش هم برات تبریک نوشتم نمیدونم دیدی یا نه حالا دوباره مینویسم که امیدوارم خیلی موفق باشی خوب کاری کردی عزیزم.
شیوا جون تو چطوری خانم هنرمنددددد...اره والا وبلاگ خاک خورده اساسییییییییییییی
سحر جون شما درباره هزینه بچه پرسیدین؟ من طبق براوردی که در سایت چایلد تکس بنفیت کانادا کردم مبلغی که فدرال میده تو همه استانها تقریبا یکی است و شاید حدود 30 دلار بالا و پایین باشه به جز انتاریو که یهو مبلغش خیلی بالاتره تقریبا 1.5 برابر یا بیشتر
در کیک علاوه بر مبلغی که فدرال میده (برای یه بچه تقریبا 290$) هر سه ماه هم کبکب مبلغی میده تقریبا هر سه ماه 570$ برای هر بچه میده
شما اگر بچه های بیشتری داشته باشین از این مبالغ کم میشه
یعنی دومین بچه کمتر از اول و سومی کمتر از دومی ...میگیره
پاسپورت منم تا آپریل اعتبار داره. وای چرا اینقد گرون میشهتا واشنگتن :(
صدف جون همون ایران تمدیدش کن. البته نمیدونم همسرت نیست رضایت بده و اینا! مشکلی هست یا نه
مصی جون من بخوام پاسپورتم را بفرستم واشنگتون باید همسرم مجوز بده؟؟؟
شاد باشین همتوووون
یادت باشد، هوایم را بی اجازه داشته باشی!