2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام سلام به همه

سما جون خیلی خیلی تبریک میگم...البته چند صفحه پیش هم برات تبریک نوشتم نمیدونم دیدی یا نه حالا دوباره مینویسم که امیدوارم خیلی موفق باشی خوب کاری کردی عزیزم.


شیوا جون تو چطوری خانم هنرمنددددد...اره والا وبلاگ خاک خورده اساسییییییییییییی


سحر جون شما درباره هزینه بچه پرسیدین؟ من طبق براوردی که در سایت چایلد تکس بنفیت کانادا کردم مبلغی که فدرال میده تو همه استانها تقریبا یکی است و شاید حدود 30 دلار بالا و پایین باشه به جز انتاریو که یهو مبلغش خیلی بالاتره تقریبا 1.5 برابر یا بیشتر

در کیک علاوه بر مبلغی که فدرال میده (برای یه بچه تقریبا 290$) هر سه ماه هم کبکب مبلغی میده تقریبا هر سه ماه 570$ برای هر بچه میده
شما اگر بچه های بیشتری داشته باشین از این مبالغ کم میشه
یعنی دومین بچه کمتر از اول و سومی کمتر از دومی ...میگیره

پاسپورت منم تا آپریل اعتبار داره. وای چرا اینقد گرون میشهتا واشنگتن :(
صدف جون همون ایران تمدیدش کن. البته نمیدونم همسرت نیست رضایت بده و اینا! مشکلی هست یا نه


مصی جون من بخوام پاسپورتم را بفرستم واشنگتون باید همسرم مجوز بده؟؟؟


شاد باشین همتوووون

یادت باشد، هوایم را بی اجازه داشته باشی!
سلام دوستان

من پی آر دارم 3 ماه تورنتو بودم

حالا تصمیم داریم که سال بعد بیام واسه زندگی و سیتیزن شدن

از دوستانی که در کانادا بخصوص تورنتو وونکورر زندگی میکنن خواش میکنم راهنمایی کنین که چی اینجا یاد بگیرم که بتونم اونجا کار کنم و با توجه به اینکه یک پسر 18 ماهه دارم میخوام کار پاره وقت یا کار در منزل داشته باشم ممنون میشم ازتون
تقویم های تک با اشانتیون

این تقویم ها همه طراحی خودم هست قاب های اماده نیست

بهترین یادگاری هست واسه خودتون وهدیه به خانواده هاتون عکس نی نی هاتون رو یادگاری داشته باشن


بیشتر عکسها تو وبلاگم هست که حتما سر بزنید پشیمون نمی شید

برای نمونه چند تای اینجا می زارم

http://journalkodak.blogfa.com/ وبلاگم

تایپیکم http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=691490&PostID=27061178#27061178
هرکی دوتا تقویم رومیزی سفارش بده یه دونه تقویم دیواری هدیه دریافت خواهد رد
تقویم های شیک وفانتزی همراه با اشانتیون
http://journalkodak.blogfa.com/ وبلاگم

http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=691490&PostID=27061178#27061178
تایپکم
سلام بچه ها من چند وقت پیش اینجا پست گذاشتمشما وکیل گرفته بودیم برای ویزا کاری کاناداقرار ببود با ویزای کاری بیام یه مدت بمونیم بعد برای اقامت اقدام کنیمکه محبور نباشیم از جیب بخوریم و همسرم از اول کار داشته باشههمه چیز خوب بود مدیکال انجاجام پادیم جوابش اوکی بودین نقص داشت پرونده اونم اوکی بودحالا دیروز برامون میل آنده از سفارت کانادا تو مسکو که مدارک شما رد صلاحیت شدهشما نتونستین ما رو قانع کنین که بر میگردینمدارک شما بشته شد و دادگاه تجدید نظر اتفاق میافتهکهاگر مدارک جدیداراییبدین
سید ایلیا کوچولو مامان.خوش آمدی به این دنیا.خدایا هزار بار ممنون.شکرت ای مهربون
۶۰روز مهلت درخواست دادن ولی نگفته چی ارایی بدین وکیل تو کانادامون نم گفته با اسکایپ در ارتباط باشین با من په میل اونم اسکایپش انگار ای دیش اشتباههوکیل ارمنستان یعنی جایی که هستیم هم تعطیلاته
سید ایلیا کوچولو مامان.خوش آمدی به این دنیا.خدایا هزار بار ممنون.شکرت ای مهربون
من کلا علاقه زیاد نداشتم به رفتن به کانادا ولی بخاطر همسرم و اژنکه کاری که شروع کردم مبخواستم تمام شه و اینجا کلی هزینه کردیم۱۰۰۰ دلار برای مدیکال فقط۱۰ هزار دلار برای وکیلشما چه پیشنهادی دارین?تا حالا شنیدین برای کسی این اتفا بیوفتت?!ما جاب آفر و اجازه کار نیروی انسانی یا همون LMO رو هم دریافت کرده بودیمفرمهای ویزا رو هم همین طور
سید ایلیا کوچولو مامان.خوش آمدی به این دنیا.خدایا هزار بار ممنون.شکرت ای مهربون
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز