شیوا جان ممنون، شما چطورید؟
من مهندس نیستم ولی با حرفهای شهرزاد جون کاملا موافقم، مخصوصا اینکه بهتره از تجربیات کسانی استفاده بشه که این مسیر رو رفته و دور و برش هم افراد زیادی رو دیده.
در مورد سن هم همونطور که صدگل جون گفتند خیلی مثل ایران نیست که یه فرد 40 ساله با 10-15 سال سابقه هم از دید خودش و هم از دید سیستم کاری تقریبا آخر راه باشه.