2777
2789
سلام خانم های ساکن کانادا، پرونده مهاجرت ما به کبک در مرحله نامه مدیکاله، یعنی منتظریم که نامه مدیکالمون بیاد می خواستم اگه ممکنه وقت بزارید و کمی منو در مورد شرایط زندگی تو کانادا راهنمایی کنید مخصوصا در مورد پیدا کردن کار، من خیلی استرس کار دارم
مهربانی را اگر قسمت کنیم،‌من یقین دارم به ما هم می‌رسد.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سحر جان از فرصتی که دارید برای یادگیری هر چه بیشتر زبان استفاده کنید بعد هم در مورد شهری که میخواهید برید خوب تحقیق کنید ببینید از نظر کار چطوری هست دانشگاها و کالجها رو وهزینه مسکن -بیمه ماشین -برسی کنید
سایت کاریابی را در مورد تخصصهایی که دارید برسی کنید ببینید اگر احتیاج هست دورهایی که لازم دارید برید
تقانی جان خدا رو شکر که همه چیز برای همسرت داره خوب پیش میره هر وقت داری با شوشو صحبت میکنی بگو خودش را درskypeوinvisibleبکنه که بقیه نفهمن که online هستش بعد هم قصه نخور تا چند وقت دیگه میری پیش همسرت و همه این دوریها تمام میشه


سلام
من چند وقتی است که کانادا اومدم
اینجا کار پیدا کردن راه های خودش را دارد، که آگهی های خوبشو من تو سایت زیر دیدم:
شرکت هواپیمایی وست جت Westjet در کانادا برای شعبه کلگری استخدام می کند:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
محل و نوع کار: Air Supply Agent
زبان مورد نیاز : فقط انگلیسی
تاریخ آگهی:12/17/2013
شرایط مورد نیاز داوطلب کار:
گواهینامه رانندگی
اطلاعات اولیه از کامپیوتر
http://www.ganjico.com/Page/70/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7
سلام به همه دوستای گلم که مثل خواهر درد و دلم رو گوش میدین
یه چند وقتیه سر خودم رو حسابی گرم کردم یه کلاس زبان میرم که استادش یه امریکایی هست و خیلی به مهارت گوش دادنم کمک کرده اما تو صحبت کردن همچنان مشکل دارم قصد دارم معلم خصوصی بگیرم تا تو حرف زدن یکم راه بیوفتم
چند تا نرم افزار هم دارم یاد میگیرم اگه بشه یکی دوتا کلاس زیبایی هم قبل از اومدنم میرم
دوست جونا شهری saskatoon فریت نداره من نمیخوام خیلی برای وسایل خونه هزینه کنم فقط میخوام یه تشک و زیر انداز و یه میز بگیرم
وسایل پخت و پز رو احتمالا از ایران ببرم
قیمت تشک خوشخواب چرا اینقدر گرونه اونجا؟ فروشگاه خاصی که یکم قیمتاش مناسب باشه میشناسین
مثلا والمارت زیاد قیمتاش جالب نبود
ما تا یکی دوسال اول خیلی باید حواسمون به خرج کردنمون باشه اگر فریت داشت خیلی بهمون کمک میکرد
تیفانی جونی کجا میری زبان؟






کیان .....................................واقعا پستات رو می بینم حس می کنم داره به شعورم توهین می شه برای تبلیغ این سایت اعصاب همه رو توی تاپیکای مختلف خرد می کنی.
سما جون من کرج هستم آموزشگاه زمر

معلم خصوصی هم احتمالا از سیمین بگیرم
همون استادم که نیتیو هست گفت میام خونه و خصوصی باهات کار میکنم جلسه ای 25قیمتش خوبه اما احساس میکنم باهاش راحت نیستم و گاهی نیاز به مترجم پیدا میکنم چون هیچی فارسی نمیفهمه
تیقانی جون حواست برای خریدن تشک خیلی جمع باشه چون بدیهای تشک های اینجا و گرونیشون خارج تصور ماست
اگر تشک ازران و حتی گرون بخری که خوب نباشه کمر درد شدید میگیرید .
که در ایرانتجربه این کمر درد ها را اصلا نداشتیم
ببین تشک چیزی هست که تو باید هزینه اش بپذیری
به شو شو بگو بره leonو تشکی به نام "شیراز" داره بگیره یا تشک ازcasco بگیرن وحتما box همرا تشک رو هم بگیرن ایشون
وفکر کنم boxing day یا همین روزها برن خوب باشه حدود 600$ -700$ هست
این تشک یکی از دوستام که خودشون اونجا ارتبد هست و مشکل کمر داشت بعد ااز خرید 2تشک به ما گفت البته یک دوست دیگمون هم اولش یک تشک دیگه به قیمت 1000$ گرفته بود که بعد یکسال رفت همین شیراز خرید امیدوارم که شما بپسندید
تیفانی جون حتما معلم بگیر بدون که بهترین کارو میکنی یک امتحان آیلتس هم ثبت نام کن- بگو شوهرتون pdf کتاب رانندگی ساسکتون رو هم برات بفرسته که در ایران بخوانی -راستی شما کی مییاید کانادا؟
سلام بچه ها دیروز نامه مدیکال ما اومد یعنی دیگه راهی نمونده تا اومدنمون ولی هر روز استرس من زیادتر می شه خواهرانه خواهش می کنم تجربیات خودتونو برام بگید در مورد وسایلی که باید با خودم بیارم یا شرکت هواپیمایی خوب با قیمت مناسب اگه سراغ دارید بهم معرفی کنید یا در مورد هر چیز دیگه ، ثواب داره
مهربانی را اگر قسمت کنیم،‌من یقین دارم به ما هم می‌رسد.
سحر این که چی بیارید بستگی داره که به چه شهری برید اگر شهری میرید که امکان فریت بار هست خوب بهتره هر چی که میتوانید با خودتون بیاریدمن 16 ماه پیش اومدم و امکان فریت نداشتم این چیزها به نظرم خوب بود
سرویس قاشق وچنگال غذا خوری وسرویس کارد وچنگال میوه خوری اونجور که ما در ایران داریم نیست وخیلی هم گرونه
سرویس قابلمه هم خوبه ولی چدن تفلون که بدرد برنج میخوره
کتری وقوری -سینی -چاقو آشپزخانه -استکانهای خوشگل مخصوص چای-دم کنی برنج
من کیفهای و کفشهای رسمی زنونه که داشتم آوردم خیلی بدردم خورد درضمن به نظر من لوازم آرایشی که دارید بیارید -
گن اگر استفاده میکنید
کفشهای رسمی آقایون و یک دست کت شلوار
وسایل کامپیوتر هم کانادا گرونه مثلا به نظر من هدفون و موس بیارید
البته من لب تاب ار اینجا گرفتم
بالشت -یک پتو سبک-یک فرش 6متری اگر دوست دارید
زرشک و زعفران و رشته آش-آلو خورشتی- سبزی خشک- سیخ جوجه کباب بیارید
آجیل -وسایل برقی-وسایل چوبی اصلا نیارید
گر بچه داری حتما چند تا (7-8 تا)ازمولتی ویتامین یاشریت آهن اگر هنوز استفاده میکنه بیارید که تو کانادا که خیلی گرونه
صندلی ماشین بچه-کمی اسباب بازی

وتمام کتابهایی که لازم دارید رو در یک جعبه بگدارید د پیش خانواده و هر وقت آمدید ومستقر شدید بگید براتون پست مطبوعات کنند با پست زمینی خیلی به صرفه هست
سلام صدگل جان مرسی که جوابمو دادی عزیزم ، اینجا هیشکی منو خیلی تحویل نمی گیره، درسته که تازه واردم ولی خوب دوستتونم دیگه عزیزم ما مونترال می ریم به امید خدا ، اینکه می گی امکان فریت بار باشه یعنی چی؟ لطفا بیشتر توضیح بده، یعنی با خودمون فرش و پتو و بالش بیاریم اونوقت تو چه چمدونی اینارو جا بدیم؟ صد گل جان لطفا مثل یه شاگرد کلاس اول با من برخورد کن و بیشتر برام توضیح بده الهی خیر از جوونیت ببری خواهر
مهربانی را اگر قسمت کنیم،‌من یقین دارم به ما هم می‌رسد.
مرسی صد گل جون

عزیزم انگار مدل تخت خوابای اونجا با ایران کاملا فرق داره این باکس که میگی زیر تشک قرار میگیره و بعد یه فریم برای تاج تخت باید بگیریم؟

صد گل جون همسرم تا 30 مارچ قرار داد پانسیون داره و من بلیت برای چند روز بعد از این تاریخ میگیرم که میشه 15-16 فروردین
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز