سما جون نمیدونم که امسال میرسم یا نه چون هنوز آیلتسم رو نگرفتم ولی امیر میگه اگه ظرفیت 5000 تایی پر نشه حتی اگه تا بهمن هم آیلتس رو بگیرم واسه امسال میرسم
ولی من فکر نمیکنم بتونم خیلییییییی تو اسپیکینگ ضعیفم و اعتماد به نفس ندارم اصلا ولی از عهده بقیه برمیام .
خیلییییی ناراحتم.کلاس هم میرم دیروز تو کلاس داشت گریه ام میگرفت ازین که خیلی بد حرف میزنم