2777
2789
ممول جون مساله کوچیک تریش نیست من ۶ سال وینزر زندگی‌ کردم که کوچیک تر بود ولی‌ کلا ونکوور امکانات زندگی‌ پایینتره اینجا رو ما ۱۷۰۰ اجاره‌ کردیم در صورتی‌ که آپارتمانی که تو تورنتو بودیم با ۱۶۰۰ خیلی‌ جای شیکتری بود. بعد تو downtown و westend زیر ۲۰۰۰ دلار جایی‌ رو پیدا نکردیم که به دلمون بشینه. شاید برای کسی‌ که از اول میاد اینجا و اون ور زندگی‌ نکرده استقرار راحت تر باشه چون مقایسه نمیکنه ولی‌ ما همش داریم مقایسه می‌کنیم. تازه در آمدمون هم اینجا پایینتر از تورنتو هستش. من لیسانس موسیقی‌ هستم و یک سال هم دوره معلمی رو گذروندم که یه لیسانس آموزش هم گرفتم اگه اینجا موندگار بشیم مدرک اموزشم باید مورد تایید دولت اینجا قرار بگیره و حتا ممکنه مجبور شم چند تا کورس بگذرونم تازه بعد از همه اینها اگه استخدام بشم حقوقم حدود ۱۰۰۰۰ دلار سالانه از تورنتو پایینتر خواهد بود. برا همین اگه حقوق مهدی رو اضافه نکنن واقعا ما به صرفمون نیست اینجا بمونیم.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام دوستای گل خوبین؟

نسیم جونم ارشان جیگر خوبه؟ گلم به یادت بودم گفتم احتمالا تا چند روز دیگه می رین .نکوور که دیدم رفتین به سلامتی.

مامان برگشتن ایران یا پیشتن؟عزیز دلم نازی نی نی داری بلدی حالا :) :*

نه نسیم جون مصی تا یه ماه دیگه باید کارت پایان خدمتش بیاد بعد از اوون اقدام می کنیم واسه پاس که حدود یه هفته ای زمان داره.دعا کن که زود کارت پایان خدمت بیاد :) ارشان رو ببوس.

ساهارا کجایی تو خواهر.
درست میگی نسیم جان ونکوور از همه جای دیگه کانادا گرونتره و آدم اگه جای دیگه زندگی کرده باشه هی مقایسه میکنه
تازه میدونم که مونترال با نصف قیمت این میتونه آدم یه آپارتمان بگیره
من تو سایتها دیدم آپارتمانهایی که گذاشتن با عکسها و موقعیتهایی که دیدم کمتر از اینم بود ، ولی خوب آدم از نزدیک میبینه یه چیز دیگست مطمئنا ،دو خوابه اجاره کردین ١٧٠٠ تا ؟
شنیدم کار کمتره اونجا حق داری ایشالا کارتون جور بشه برگردین هر چی قسمته مواظب خودتو آرشانت باش خانومی

نلی جان اومدی یکم از قیمتها تونستی برامون بگو خودتون جای جدیدتون چند اجاره کردین ؟
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد، پیر شدنت شروع می شود.
آره ممول جون دو خوابست. ما دیدیم با بچه یه خوابه کممونه. چون مامانم هم الان اینجاست. بعدش هم که بره مامان بابای مهدی میان. جاهای ارزون تر هم بود ولی‌ بهت میگم که شاید اگه مستقیم از ایران اومده بودیم اینجا خیلی‌ از اون جاها رو میپسندیدیم. ولی‌ ما هی‌ هرجا می‌رفتیم با خونمون تو تورنتو مقایسه میکردیم. همینش هم راضی‌ نبودیم از رو ناچاری قبول کردیم. اگه موندگار بشیم و حقوق مهدی رو بالا ببرن احتمالا خونه رو عوض می‌کنیم.
سلام سما گلی‌. ما خوبیم. ارشان هم خوبه و منتظره که خاله سماش رو زودتر ببینه. حالا ببینیم شما زودتر میاین اینجا یا ما اونجا. یکی‌ از دوستم هفته پیش مامان و باباش و برادرش رو به همشون ویزا دادن. من اصلا فکر نمیکردم به همشون بدن. خلاصه ایشالا این روالشون رو ادامه بدن که شما هم بگیرین.
salam bacheha,
Memol jan ma Richmond zendegi mikonim,jayi ke 2 sal tosh ejare boodim yek kahbe bood hodoode 65-70 metr to ye borj(Highrise)13 tabaghe,ma tabagheye 8 boodim ba mahi 1180,
ma az jamoon kheili razi boodim va ta yek mahe dige be khooneye jadidemoon ke oonam to Richmmonde move mikonim,ono kharidim.
Richmond as downtown Vancouver ba mashin hodoode 30 min va ba Bus ya skytrain hodoode 45 min fasele hast,hamintor Burnaby ham khoobe va be Vancouver
dar morede gheymata ham bepors rahnamayit mikonam.,
نلی جون مامانم که رفت ماشینمون هم رسید حتما باهات تماس میگیرم که همدیگرو ببینیم. من خودم خیلی‌ دوست داشتم ریچموند خونه بگیریم ولی‌ دنبال یه جایی‌ بودیم که کمتر از نیم ساعت با محل کار شوهرم که مرکز شهر هستش فاصله داشته باشه. چون من همش نگران بودم که اینجا کسی‌ رو نمیشناسم اگه چیزی بشه بتونه خودش رو زود برسونه خونه. راستی‌ خونه نو هم مبارک.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز