نسیم گلم خوبی خانومی ؟ گلم ایشالا حقوق مهدی میره بالا و جابجا میشین تو درست میگی واسه کسی که از ایران میاد به نظرش خوب مید ولی واسع شماها که اونجایین مقایسه میکنین با تورنتو و جاهای دیگه . قربون اون آرشان گله برم آخه اینقدر حرف از کارو خونه زدیم یادم رفت بپرسم مادری کردن چطوره این روزها ؟ ببوسش ایشالا قسمت بشه ما بیایم شما باشید ببینمت از نزدیک

نلی گلم یکدنیا منون از راهنماییهی خوبت به آدم دلگرمی میدی واسه شروع یه زندگی جدید اونجا اولا خیلی خیلی مبارک باشه خونه جدیدتون خوشحالم که تونستین تو این دو سال کردیت جمع کنین و خونتون بخرین ، یکم خیالمو راحت کردی ما هم اولش یک خوابه میخوایم بگیریم یکماهه بعد بگردیم یکساله یه جایی رو دو خوابه اجاره کنیم حالا یا تو richmond یا burnaby که بشه با sky train یا bus بیایم downtown.
ما چون بلیطمون 27 novembere هنوز زوده که بگردم واسه جا یکم گشتم تو سایت روزنامه هاشون ولی فعلا دارن واسه sep va oct خونه هارو اجاره میدن از یکماه دیگه میرم تو کارش و باز مزاحمت میشم که اگه جای تمیزی رو میشناختی کمکم کنی اگه تونستی دید یک خانوم رو فقط یه خانوم دیگه میپسنده

ایشالا بزودی نقل مکان کنین خونه جدید با شادی و دل خوش با اجازت ایمیلتو تو مسنجرم اد میکنم من wiber ندارم ولی whats appam فعلا رو خط اینجام وصل دوست داشتین هم تو هم نسیم هم سپیا بگین اد کنیم همو :) من تو linked in هم هستم :)
سپیا جون اولا کلی خوشحال شدم که اساستون سالم رسید بهتون آدم مثل اینکه با این ایرلاینا هرچی هم بخواد منظم عمل کنه نمیشه
به نظره منم خوب کردین قبول نکردین هر چی قسمته عجله نکنین تو تورنتو کار پیدا میشه بزار یکم جا بجا شین ولی سی وی هاتونو آماده کنین و همه جا بفرستین مواظب نلیسای گلت باش