2777
2789
نلی جون سپیا جونم خیلی ممنون از راهنماییتون میز ناهارخوری رو بیخیال میشم ولی مبلم خیلی کوچیکه چوبیه اونو میشه فرت کرد شایدم کانتینر گرفتیم با کشتی واسه ونکوور باید ببینیم قیمتش چنده شوهرم میگه اونو باید بپرسه چون اونوقت هر چیزی رو میشه توش ریخت و برد ونکوور هم که بندره
سپیا جون اگه ٩٠٠٠ تومان باشه که عالیه خیلی به صرفه است من یه مقدار اولیه رو فرت میکنم چون اولش یکماهه اجاره میکنیم و بعد که جابجا شدیم واسه لانگ ترم اونوقت بقیه بیاد
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد، پیر شدنت شروع می شود.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام بچه ها

سلام سما جون

سما پستتو خوندم

ببین من رشتم زبان بوده زبانم هم خیلی خوب بود تا قبل از اینکه فرانسه بخونم عالی بودم ولی تو این یک سالی که فرانسه خوندم در بست زبان انگلیسی رو گذاشتم کنار اینه که به نظرم خودم شدید افت کردم ! حتی تو یه جمله ساده کلی با فرانسه قاطی میکنم! به خاطر همینه باید حتمابرم کلاس حتی برای آیلتس 5 که میگن کمه! من راستش مسیرم یه جورایی داره عوض میشه ! از همون کانادا ولی یه مسیر دیگه.... به خاطر همینه دنبال آیلتس هستم گلم... اگه کلاس آیلتس خوب میشناسی منو خبر کن... بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
خدا در درون من است ، متاسفم لطفا مرا ببخش متشکرم دوستت دارم
واییییییییییییییی
بچه ها باورتون نمیشه کانتینر چقدر گرونه واسه فرستادن با کشتی
بیخیال بابا همون فرت میکنم کیلویی ٢ دلارو خوده ایی
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد، پیر شدنت شروع می شود.
نسیم بانو خوبی آرشان گله خوبه میبوسمت یه خبری از خودت بده
سپیا جونم باراتون رو گرفتین به سلامتی ؟ دختر گلتو ببوس من که انقدر کار دارم هنوز هیچ کاری واسه اومدن نکردیم خوب ریلکسیما
تنها کاری که کردیم بلیط گرفتم امروز زحمت کشیدم واقعا تازه تا مونترال بقیه راهو باید آن لاین بخریم یا بیام اونجا لوکال فلایت بگیریم

بچه ها کیا دارن جمع میکنن برن بلیط دارن بیاین بهم روحیه بدیم
فی فی جون تو رفتی ؟
پلنگ صورتی جون تو چطور ؟

زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد، پیر شدنت شروع می شود.
سلام بچه ها. همگی‌ خوبین من کمی‌ درگیر آقا ارشان بودم کمی‌ هم درگیر اسباب کشی‌ به ونکوور هر از چندگاهی اومدم نوشته‌ها رو خوندم ولی‌ در کل خیلی‌ در جریان نیستم این مدت بهتون چی‌ گذشته. سما جون خانوم چطوری؟ پاس شوهرت اومد؟ تقاضای ویزا کردین؟ ممول جون شما کی‌ میرسین اینجا؟ ما شنبه اومدیم ونکوور راستش یک مقدار سخته عین این می‌مونه که از اول مهاجرت کردیم. من ۱۲ سال بود که انتاریو زندگی‌ می‌کردم اینجا اصلا یه دنیای دیگست حالا امیدواریم که مهدی که کارش درست بشه سال دیگه انتقالی بگیره تورنتو برگردیم اونجا. طبیعت اینجا خیلی‌ قشنگ تر از اون ور هستش ولی‌ شهریت تورنتو خیلی‌ بیشتره سطح زندگی‌ هم تو تورنتو بالاتره چون قیمت‌ها پایین تره خلاصه که دعا کنید سال دیگه کار مهدی جور شه برگردیم اینجوری من هم لازم نیست کارم رو از دست بدم.
شهرزاد جان شهرم piping engineer هستش. بیشتر تصمیم داریم که یک سال حتما اینجا کار کنه که بتونه peng رو بگیره بعدش سعی‌ کنیم برگردیم تورنتو. برا همین خیلی‌ الان دنبال کار نمیگرده. تو این ۷ ماه هم وقت داریم این شهر رو بهتر بشناسیم تصمیم منطقی‌ تر بگیریم.
نلی جون حتما دوست دارم ببینمت ما burnaby نزدیک brentwood مال یه جا رو اجاره‌ کردیم فعلا بعدا اگه بخوایم موندگار بشیم باید بریم یه جای بهتر. ولی‌ دیدیم فعلا همین‌جا هم قیمتش معقوله هم رفت و آمدش به downtown برا مهدی راحته.
سلام دوستای گلم.......
سپیا جون خدارو شکر دارین جا میفتین خانمی وسایلت رسید به ما خبر بده لطفا بینیم همه چی سالم رسیده.امیدوارم همیشه موفق باشین........
ممول جون ما تصمیم گرفتیم 2-3 ماهی بیایم بمونیم همه چی رو از نزدیک ببینیم بعد تصمیم بگیریم فعلا من خوشحالم در واقع یه جورائی مثل یک مسافرت تفریحییه
حالا تا بعد خدا کریمه
فی فی جون خیلی خوبه واستون چون اینجوری مسافرت تفریحیه واستون :) بلیط گرفتین بگو
نسیم گلم خوبی خیلی منتظر بودم از خودتو آرشان گله بگی خوب پس رسیدین ونکوور آره خوب واسه تو که ١٢ سال اونور بودی مطمئنا ونکوور کوچیکتر و آرومتره و البته همونطر که گفتی زیبا تر
ما بلیط گرفتیم واسه ٢٧ نوامبر مونترال یک شب میمونیم بعد با فلایت داخلی ایشالا میرسیم ونکوور
از الانم سایتهای خونه رو دارم میبینم میخوام تو downtown یا west end. یا تو burnaby یه آپارتمان تمیز پیدا کنم واسه اجاره یکماهه تا تو اون یکماه بگردیم یه جایی رو long term اجاره کنیم
اونجایی که شما گرفتین ماهی چنده ؟ چند وقته اجاره کردین ؟ می دونم شهر جدید عین مهاجرته از نوست ولی ایشالا هر چی خیرتونه اگه قسمته بمونین اگه نه برین تورنتو . من که از ونکوور تکون نخواهم خورد مگر اینکه بریم امریکا زندگی کنیم باید دید چی پیش میاد

راستی نسیم رشته خودت چیه ؟ من کامپیوتر خوندم ولی تو رشته خودم کار نکردم ایران . هفته دیگه هم آخرین هفته کاریمه بعد این همه سال تصمیم دارم خودمو بازنشت کنم و own business خودمو بزنم
نلی جان یادمه موقعی کهاومدین ونکوور شما هم تو بلاگت نوشته بودی شاید برین امریکا ولی موندگار شدین :)
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد، پیر شدنت شروع می شود.
راستی نلی جان از بس من دنبال آپارتمانم یادم رفت تو پست قبلیم بپرسم ازت که کدوم منطقه دارین نقل مکان میکنین ایشالا ؟
اگه آپارتمان کوتاه مدت خوب و تمیز تو downtown میشناختی ممنون میشم بهم معرفی کنیم اینجا از روی سایتها و گوگل ارت دیدم عکسهارو ولی خوب شماها که اونجایین از نزدیک ممکنه دیده باشین بهتر میتونین ریکامند کنین
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد، پیر شدنت شروع می شود.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز