فی فی جون خیلی خوبه واستون چون اینجوری مسافرت تفریحیه واستون :) بلیط گرفتین بگو
نسیم گلم خوبی خیلی منتظر بودم از خودتو آرشان گله بگی خوب پس رسیدین ونکوور آره خوب واسه تو که ١٢ سال اونور بودی مطمئنا ونکوور کوچیکتر و آرومتره و البته همونطر که گفتی زیبا تر
ما بلیط گرفتیم واسه ٢٧ نوامبر مونترال یک شب میمونیم بعد با فلایت داخلی ایشالا میرسیم ونکوور
از الانم سایتهای خونه رو دارم میبینم میخوام تو downtown یا west end. یا تو burnaby یه آپارتمان تمیز پیدا کنم واسه اجاره یکماهه تا تو اون یکماه بگردیم یه جایی رو long term اجاره کنیم
اونجایی که شما گرفتین ماهی چنده ؟ چند وقته اجاره کردین ؟ می دونم شهر جدید عین مهاجرته از نوست ولی ایشالا هر چی خیرتونه اگه قسمته بمونین اگه نه برین تورنتو . من که از ونکوور تکون نخواهم خورد مگر اینکه بریم امریکا زندگی کنیم باید دید چی پیش میاد
راستی نسیم رشته خودت چیه ؟ من کامپیوتر خوندم ولی تو رشته خودم کار نکردم ایران . هفته دیگه هم آخرین هفته کاریمه بعد این همه سال تصمیم دارم خودمو بازنشت کنم و own business خودمو بزنم
نلی جان یادمه موقعی کهاومدین ونکوور شما هم تو بلاگت نوشته بودی شاید برین امریکا ولی موندگار شدین :)