سلام به همه :
به به سارا خانم ؟کجا بودی بابا ،عکس کاربریت هم مبارک ،دیشب داشتم فکر میکردم حضور کلی از دوستان اینجا کم شده ،ماریا و سارا و ....دلمون براتون تنگ میشه .
سماجونم ، راستش فکر کنم بهترین منبع برای جواب سوالت سایت CIC باشه . اونجا یادمه شرایط برای افرادی که داخل کانادا بودن هم نوشته شده بود . البته عموما " فکر کنم شامل حال دانشجویان یا کسانی باشه که با ویزای کار میان . یک کم بعید میدونم برای کسی که توریستی میره صادق باشه . فرض کن اینا دو سال بعد باهات بخوان مصاحبه کنن . یقینا مصاحبه ات رو کانادا میگذارن ، بعد دوباره باید بهت ویزا بدن بیای ! من کسانی رو میشناسم که از ایران اقدام کرده و الان اونجاا ست و اتفاقا کارش بیشتر طول کشیده ولی توریستس اش رو ندیدم . ولی اونجا دیدم خانواده ایرانی ساکن دوبی رو که از دوبی اقدام کرده بودن و اونچیزی که برای ما حدود 4- 5 ساله ،برای اونها 1.5 یا دو سال طول کشیده بود . ولی باید آدرس دوبی داشته باشی .بنظرم اگر از دوبی اقدام کنی برات بهتر از کانادا است .