2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شهرزاد جان برات ایمیل دادم روی همون ادرسی که از نینی سایت فرستاده بودی reply کردم اگه نرسیده

لطفا یه ادرس ایمیل بهم بده برات بفرستم دوباره
خدا در درون من است ، متاسفم لطفا مرا ببخش متشکرم دوستت دارم
سلام به همه :
به به سارا خانم ؟‌کجا بودی بابا ،‌عکس کاربریت هم مبارک ،‌دیشب داشتم فکر میکردم حضور کلی از دوستان اینجا کم شده ،‌ماریا و سارا و ....دلمون براتون تنگ میشه .
سماجونم ، راستش فکر کنم بهترین منبع برای جواب سوالت سایت CIC باشه . اونجا یادمه شرایط برای افرادی که داخل کانادا بودن هم نوشته شده بود . البته عموما "‌ فکر کنم شامل حال دانشجویان یا کسانی باشه که با ویزای کار میان . یک کم بعید میدونم برای کسی که توریستی میره صادق باشه . فرض کن اینا دو سال بعد باهات بخوان مصاحبه کنن . یقینا مصاحبه ات رو کانادا میگذارن ، بعد دوباره باید بهت ویزا بدن بیای ! من کسانی رو میشناسم که از ایران اقدام کرده و الان اونجاا ست و اتفاقا کارش بیشتر طول کشیده ولی توریستس اش رو ندیدم . ولی اونجا دیدم خانواده ایرانی ساکن دوبی رو که از دوبی اقدام کرده بودن و اونچیزی که برای ما حدود 4- 5 ساله ،‌برای اونها 1.5 یا دو سال طول کشیده بود . ولی باید آدرس دوبی داشته باشی .بنظرم اگر از دوبی اقدام کنی برات بهتر از کانادا است .
سلام دوست جونا خوبین.


سپیده جون ممنون از راهنماییت عزیزم.پس می گی از دبی اقدام کنیم؟اتفاقا اونجا یه فامیل داریم می تونم ادرس اونا رو بدم.

سپیده اینقدر گیجم که نگو.امروز یه فایل جدید تو ذهنمون باز شد.منیتوبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

یعنی با حالیما به خدا.

دیدم حس خوندن فرانسه رو ندارم همون یه آیلتس 5.5 بسه واسه منیتوبا.هههههههههههههههههه.می بینی وضع مارو

عزیزم راستی تو آیلتست رو چی کار می کنی؟کجا می ری واسه امتحانت.اصلا برای چی باید داشته باشی؟تو که پی ار رو گرفتی.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز