2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

می دونی ساهارا گفتم الکی پول به وکیل ندیم.اگه بتونیم و ویزا بدن به عموم بگم از الان دعوتنامه بفرسته که اگه جور شد و بتونیم به جای پول وکیل همون پول رو بدیم بریم اونجا هم قبل از رفتن دیدیم اونجا رو هم اینکه از همون جا بفرستیم.
نه درجه یک نیست سما

منم عموم و هم داییم تو کانادا هست از اونجا پرسیده بود برای دعوت نامه گفته بودن من میشم برادر زاده یا خواهر زاده و اصلا نمیتونستند دعوت نامه بفرستند دختر خوب.... حالا بازم تحقیق کن خوب

منظورت اینه که داشتن عمو یا داشتن دایی تو فدرال 5 امتیاز داره؟؟؟ خیلی خوبه که اینطوری

چون تو کبک اصلا امتیاز نداره عمو یا دایی
خدا در درون من است ، متاسفم لطفا مرا ببخش متشکرم دوستت دارم
آره اگه تو کبک باشن واسه اونجا امتیاز داره ما واسه فدرال امتیاز میاوردیم اما واسه کبک نه



ساهارا بگیر نگیر داره عموم واسه مامان باباش فرستاد رد شدن.خواهرش رد شد.


اما دوستم که خالش اونجاست می گه اکیه.چمیدونم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز