نه درجه یک نیست سما
منم عموم و هم داییم تو کانادا هست از اونجا پرسیده بود برای دعوت نامه گفته بودن من میشم برادر زاده یا خواهر زاده و اصلا نمیتونستند دعوت نامه بفرستند دختر خوب.... حالا بازم تحقیق کن خوب
منظورت اینه که داشتن عمو یا داشتن دایی تو فدرال 5 امتیاز داره؟؟؟ خیلی خوبه که اینطوری
چون تو کبک اصلا امتیاز نداره عمو یا دایی
خدا در درون من است ، متاسفم لطفا مرا ببخش متشکرم دوستت دارم