2777
2789
ساهارا رشتش صنایع تحلیل سیستم هست که الان زیر شاخه ی مدیریت اجرایی تو فدرال به حساب میاد.میگه که جون
میاد لیست جدید فدرال...............................

نسیم نمی دونم می گم اگه می خواست الکی بگه یا پول بگیره خوب چرا این پیشنهاد رو داد خوب همون خوداشتغالی که دست به نقد تر بود.امروز فردا هم که تعطیله نمی تونم بزنگم.
سما جون وقتی میبینم اینقدر مشتاقی میگم کاش میشد ویزا و پی ارتم روبنام یکی دیگه میزدم اونوقت حتما میدادمش به تو-باورکن دوستم-سپیا جون بسلامتی میبینم که شماهم کانادائی دارین میشین ان شالا که خیره-

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام به عزیزان این فروم:
سماجونم ،میدونم که دوست داری زودتر پرواز کنی و بپری . چون چند تا راه هم داری گیج شدی . زمان ما تنها راه موجود برامون اسکیل ورکر بود که حدود 7 سال طول کشید . این وکلا هم مثل قشر دکتر میمونن که هر کدومشون یه چیزی میگن . اینقدر این شاخه و اون شاخه نپر . قوانین مهاجرت ممکنه عوض شه ، این رو درست میگن .من بنظرم اول تکلیف خودت رو با خودت روشن کت که میخوای بری کبک یا بری فدرال ، بعد این شش ماه رو تا سربازی همسری تموم شه ، بچسب به انگلیسی یا فرانسه ( بر حسب انتخابت ) ، چیزی رو که از دست نمیدی . تا اونموقع بر اساس شرایط موجود اقدام کنین . دختر خوب حالا اول راهی و هیج جیز بدتر از انتظار توی این راه آدم رو داغون نمیکنه .اینجوری توی این مسیر حرکت کردی و حداکثرش شش ماه کلاس زبان ضررته . الان سه ماهه داری پرس و جو میکنی که از چه روشی اقدام کنی .من هنوز میگم هر چی سریعتره ولی بهتره برای انتخاب روشت تا شش ماه دیگه صبر کنی . تصمیمت رو برای فدرال یا کبک روشن کن و یه زمان حدود 3-4 سال رو هم تخمین بزن که منتظر بمونی . بخدا الان هم که گفتم 16 تیر بلیط گرفتیم ولی هنوز نمیدونم میریم یا نه ؟ یه سیب رو بندازی بالا هزار تا چرخ میزنه بیاد پایین . و هیچ کس هم نمیتونه بهت بگه چه روشی بهتره . به حرف دلت راجع به وکلا اعتماد کن ، به یکیشون اطمینان کن و قرار داد ببند یا اینکه وکیل رو کنار بگذار و خودت شروع کن . منظورم اینه که کارهات رو طبقه بندی کن و بر حسب اولویت حلشون کن .
دوست ندارم اینهمه شور و هیجانی که داری بخاطر اطلاعات مختلف و متغیری که هرروز دریافت میکنی از بین بره ، خصوصا " که اصرار خودت از همسرت بیشتره . با توجه به وضعیت پیش اومده و درهم ریختگی اوضاع ، نگذار پراکندگی اطلاعات گیج و نا امیدت کنه . چون این دقیقا " همین اتفاقیه که داره برات میفته .
موفق باشی عزیز من .
شهرزاد جان من رو همون ایمیلی که بهم دادی reply کردم بازم همون کارو میکنم چون اون ایمیل از نینی سایت برام اومده بود آدرس ایمیلی نداشت که به اون بدم رو خودش reply کردم

اگه میشه آدرس ایمیلتو بهم بده
خدا در درون من است ، متاسفم لطفا مرا ببخش متشکرم دوستت دارم
سلام دوستان.

سپیده جون مثل همیشه کامنت هات رو دوست دارم.خیلی امیدوار کنندن.

راست می گی باید بدونیم چی کار می خوایم بکنیم.خدارو شکر می کنم که مصی هم داره باهام راه میاد(بزنم به تخته)

راستش قرار بر این شد که خدا بخواد مصی بره واسه خوندن آیلتس من هم انگلیسی و فرانسه بخونم.

خدا رو چه دیدی ممکنه باز هم رشتمون تو لیست جدید فدرال باشه که اینجوری تا مصی پاس و آیلتس رو بگیره می ریم واسه اقدام.
اگه هم که نه که به قول شما چیزی از دست ندادیم یه مدرک زبان گرفتیم که به هر حال به لازمه.

خلاصه که اینجوری خواهر.تا ببینیم خدا چی می خواد.شما هم انشاالله به سلامتی و دل خوشی برین و اونجا موفق باشین عزیزم.می بوسمت.



راستی دوستان اگر کسی از ایران اقدام کنه وضعیتش با کسی که از کانادا اقدام می کنه(شرایط یکسان) فرق می کنه؟

یعنی بهتره یا هیچ مزیتی نداره؟(از کانادا)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز