2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ترمه جان من مدتی کلگری بودم واگرباز بخوام برم همون کلگری رو انتخاب میکنم-سوالی داری بپرس تااونجا که بدونم راهنمائیت میکنم-
امیدوارم نلی باسی جون سفرخیلی خوبی رو درایران داشته باشی-شهرزادجونم امیدوارم کارهات بخوبی پیش بره وازکارت راضی باشی-سپیاجون چکارا میکنی این روزها؟بالاخره همسری تصمیم گرفت یامثل من هنوز مردده؟؟؟نسیم جون نینی خوبه؟راستی اونجااگرزایمان اولمون سزارین باشه دومی روبراحتی قبول میکنن سزارین باشه؟؟سماو ساهاراجون وبقیه دوستانی که درصف منتظران هستیدامیدوارم هرچی خیروصلاحتون هست همون واستون زودتراتفاق بیفت
مرسی پلنگ صورتی جونم خوبه مشغول جفتک انداختن تو شکم من . در مورد سزارین هم فکر نمیکنم راحت قبول کنان بررسی میکنن ببینن رحمت میتونه تحمل کنه زایمان طبیعی رو یا نه. برای اینکه چون سزارین ها بعد ها خیلی مشکل پیدا میکنن و رو سیستم درمانی اینجا خرج میزارن سعی میکنن تا اونجایی که میشه کسی رو سزارین نکنن
پلنگ صورتی عزیز ما هم خوبیم و از کارم هم خیلی راضی هستم مرسی از لطفت. امیدوارم تردیدت هم زودتر تموم بشه دوست عزیز . در مورد سزارین هم چون خواهر شوهر من بچه اولش در ایران سزارین بود و تجربه مشابه داشت میدونم که به راحتی میپذیرن که بچه دوم رو سزارین کنی یعنی انتخاب رو به خودت میدن و چون خواهر همسر من میخواست سزارین بشه خیلی راحت پذیرفتن.
مرسی پلنگ صورتیه عزیز. ممنون از بابت دعای خوبت واین هم هراهنمائی

راستش ما هم در صف انتظار هستیم. منتهی همسر من چون کارش نفت و گاز هست شهر مورد نظرش کلگری هست. میشه کمی اط اب و هوا و جمعیت و اوضاع کار و .... در کلگری برام توضیح بدید؟ ممنون میشم.
دوستم رفته بود مونترال میگه از در خونه میای بیرون همش پارک و ... هست دلت خیلی نمیگره ولی تورنتو خیلی بده همش اتوبان و.... آدم خسته میشه زود.
من خوشبختم برای داشتن دو چشم بینا، دو گوش شنوا، دو دست و دو پای توانا ، زبانی گویا، بدنی سالم و همسر و فرزند و خانواده ای خوب و سلامت و شاد. پروردگارم ، برای همه داده ها و نداده هایت سپاسگزارم...
مهر و ماه شوهر منم تو کار نفت و گاز هستش به نظر من که یهو نرین کلگری که به اونجا محدود شین چون شرکت هایی که تو تورونتو هستن چون تو خود تورونتو آدم زیاده حاضر نمیشن هزینه انتقالتون رو بدن ولی شرکت های کلگری اگه بخوانش منتقلش میکنن ما 4 سال تورونتو زندگی کردیم من که تورونتو رو خیلی دوست دارم بر عکسه دوستت چند باری که رفتم مونترال احساس میکنم همه چیز خیلی قدیمیه برا تفریح دوست دارم اونجا رو ولی برا زندگی نه. هرکی طبق شرایط زندگیش تصمیم میگیره مساله مهر و ماه کلگری رو خیلی دوست داره در صورتی که شوهر من 2 سال اونجا زندگی کرده چند ماه پیش یه پیشنهاد کار از کلگری داشت یکی از ونکور که مال کلگری حقوقش بالاتر بود میگفت کلگری برا وقتی که آدم بچه نداره بد نیست ولی با بچه سخته برا همین با اینکه یک مقدار تو ونکور باید سخت تر زندگی میکردیم تصمیم گرفت بریم ونکور هر دو تا کمپانی هم هزینه انتقالمون رو از تورونتو به اونجا میدادن. اگه شوهرت سابقه کار نفت و گاز بالا داره الان SNC LAVALIN توی oakville داره استخدام میکنه
سلام دوست جونا من هم عضو کبک فرندز ف ی س ب و ک هستم هر کی خواتس همدیگرو اد کنیم ..
.•*´`*•.**`•.¸¸.•´*تزئینات نمدی یونیک *.•*´`*•.*`•.¸¸.•´
وبلاگ:http://felt-decoration.mihanblog.com

کلوب نی نی سایت http://old.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=22435
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز