ترمه جان من مدتی کلگری بودم واگرباز بخوام برم همون کلگری رو انتخاب میکنم-سوالی داری بپرس تااونجا که بدونم راهنمائیت میکنم-
امیدوارم نلی باسی جون سفرخیلی خوبی رو درایران داشته باشی-شهرزادجونم امیدوارم کارهات بخوبی پیش بره وازکارت راضی باشی-سپیاجون چکارا میکنی این روزها؟بالاخره همسری تصمیم گرفت یامثل من هنوز مردده؟؟؟نسیم جون نینی خوبه؟راستی اونجااگرزایمان اولمون سزارین باشه دومی روبراحتی قبول میکنن سزارین باشه؟؟سماو ساهاراجون وبقیه دوستانی که درصف منتظران هستیدامیدوارم هرچی خیروصلاحتون هست همون واستون زودتراتفاق بیفت